A tanÃtónÅ' úgy Ãrja ki a hormonblokkolást a gyereknek, hogy a szülÅ't nem is értesÃti róla. Futószalagon mennek, szépen sorban⦠A fogorvosért fizetni kell, de az abortusz és a nemátalakÃtó műtét ingyenes, sÅ't az óvónÅ'k és tanárok lelkesen támogatják ebben a gyerekeket, ugyanis 13 éves kor fölött már szülÅ'i beleegyezésre sincs szükség. A kanadai gyerekek elhitték a propagandát, nem volt szülÅ'i visszatartó erÅ', Ãgy a világ legújabb hazugsága magával sodorta Å'ket. ErrÅ'l beszélgetett Földi-Kovács Andrea Szakállas Katalinnal és Farkas Zsolttal Credo cÃmű műsorban. Szakállas Katalin, négygyermekes anyuka családjával hosszú évekig élt Kanadában, azonban hazaköltöztek, mivel a gender-ideológiának köszönhetÅ'en odakint elszabadult a pokol. Legfrissebb élményük, hogy legidÅ'sebb fiának két volt osztálytársa is lánnyá operáltatta magát. Két fiú egyetlen osztályból. Abba bele se gondoljunk, hogy mennyien varratták át magukat az évfolyamból vagy az egész iskolából â" vagy Kanada-szerte hány âemberi mivoltuktól megfosztott gyerek él, aki a műtét után nem tudja, hogy az ablakon ugorjon-e ki, vagy az ereit vágja felâ. ErÅ's szavak, azonban a beszélgetés egy az egyben rávilágÃt: ez a rémisztÅ' igazság. Katalinék azért jöttek vissza, mert ânégy gyermeket nevelni sehol nem könnyű, de Kanadában végképp nem azâ. Gyerekeiket szerették volna megtartani magyarnak, átadni azokat az értékeket, amelyek fontosak, ezt pedig Kanadában képtelenség megtenni. Az ottani világ szelleme úgy elsodorja a családtól a gyermeket, amint kilép az ajtón, mint az orkán, és ezt nagyon nehéz ellensúlyozni. SÅ't, szinte lehetetlen. Az elmesélt példa jól illusztrálja, mit is jelent az, mikor a világ elviszi a szülÅ'tÅ'l a gyermeket. SzülÅ'kre hÃvni a rendÅ'rséget? Miért ne? Egy érdekes beszélgetés zajlott legidÅ'sebb fiuk és a szülÅ'k között. Katalinék nem engedték Å't el egy ottalvós buliba, mire a fiuk hirtelen elmondott mindent, amire az iskolában tanÃtották: hogy neki joga van elmenni oda, és ha nem engedik el, akkor kihÃvja rájuk a rendÅ'röket, mert tudja azt az ingyenes számot, aminek segÃtségével ezt meg lehet tenni. Nem kell magyarázni, Katalinék teljesen ledöbbentek, mivel kiderült, az iskolában ezt tanulják: a szülÅ' régimódi, nem tud lépést tartani a világgal, nem érti a gyermeket, ezért nem kell hallgatni rá. A szülÅ't ellenségnek állÃtják be. Ãs mivel az iskolában sokkal több idÅ't tölt naponta, mint otthon, nagyon nehezen tudják ellensúlyozni azt a mérgezÅ' programozást, amit az intézményben kap. Farkas Zsolt szÅ'gyeni plébános a műsorban hangsúlyozta: tudtuk, hogy a gender-ideológia milyen veszélyeket rejt, de hogy egyes országokban ilyen méreteket ölt a gyerekek eltérÃtése az egészséges világszemlélettÅ'l és az önmegismeréstÅ'l, az új információ. Mikor kezdÅ'dik a gender-ideológia megismertetése a gyerekekkel? Katalin szerint amint a liberális erÅ'k hatalomra kerültek, teljes mértékben rászabadÃtották a gender-elméletet a társadalomra, ami azt jelenti, hogy kötelezÅ' tananyaggá tették óvodától egyetemig. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy a gyerekeknek az óvodában le kell ülni, és könyvecskékbÅ'l propagandaanyagokat olvasnak nekik. Ezek a gender-elmélet alapján megÃrt történetek egytÅ'l-egyig arról szólnak, hogy a fÅ'szereplÅ' kisfiú rájön arra, hogy Å' igazából kislány: minden nap új ruhát próbál föl, és ráébred, hogy leginkább egy balerinaruhában érzi jól magát. Minden könyv arról szól, hogy a kisgyerek csak úgy lesz boldog, ha másik nemhez tartozóként élheti az életét. Három, négy, öt éves gyerekeket tanÃtanak erre. Mivel a kisgyermekek ártatlanok, nincsenek felkészülve egy ilyen hátulról közelÃtÅ' propagandára, ráadásul az óvónÅ're, tanÃtónÅ're felnéznek, egy idÅ' után elhiszik, hogy ez lehetséges út. Ha egy kislány elkezd vonattal játszani, akkor a társai mondják neki, hogy âakkor te valószÃnűleg kisfiú vagy, hiszen szeretsz vonatozniâ. Ãs még csak most jönnek a brutális részek! Mert amint rajtakapja az óvónÅ' a gyereket, hogy vonatozik, megszületik a véleményezés a kisgyerekrÅ'l, és az ajánlás, hogy át kellene Å't transzformálni. Elviszik speciális orvosokhoz â" rengeteg speciális klinika van Kanadában â", ahova az óvoda, iskola ajánlja a gyerekeket annak érdekében, hogy megkezdjék a hormonblokkolást, vagyis az ellenkezÅ' nem hormonjainak adagolását. Ãs ez mennyire veszélyes nálunk, Közép-Kelet-Európában? A gender-elmélet fokozatosan beszivárog a köztudatba, az oktatásba, a definÃciók fokozatosan bekerülnek a jogalkotásba is, ezért fontos, hogy beszéljünk róla â" és ezért hiánypótló a Credo műsora. MinderrÅ'l például a sokat emlegetett Isztambuli szerzÅ'dés elfogadása kapcsán is szükséges beszélni. Farkas Zsolt atya szerint az ugyanis olyan, mint a trójai faló. Mindenki elÃtéli a nÅ'k, a gyerekek elleni erÅ'szakot, a megcsonkÃtást, de a szerzÅ'désben szó esik a társadalmi nemként való definiálásról is. Mert biológiailag születünk férfinak és nÅ'nek, ahogyan Isten megteremtett minket. Viszont a társadalmi nemként való definiálás megengedi annak a lehetÅ'ségét, hogy az egyén eldöntse, ki is Å': férfi, nÅ' vagy egyéb. Anyának lenni Kanadában Katalin Anyának lenni Kanadában cÃmű könyve decemberben jelent meg, melyben a gyerekekre zúdÃtott gender-elmélet jelenségét járja körbe, ugyanis fontosnak érezte, hogy az emberek tudjanak róla, milyen valós veszély leselkedik rájuk, ha azt a rébuszfogalmat, hogy gender-elmélet, nem veszik komolyan. â" Ez senkinek nem ad plusz jogokat, ez arról szól, hogy a gyerekektÅ'l azt az alapvetÅ', istenadta jogukat is elvegyék, hogy mint kislányok és kisfiúk nyugodtan és békésen, külsÅ' zavaró tényezÅ'k nélkül nÅ'vé és férfivá fejlÅ'dhessenek â" magyarázza Katalin. Szexuális felvilágosÃtás, szexuális nevelés Katalin egy újabb sokkoló példát mesél el: tizenegy évesen hazament a fia a barátjával, akivel minden nap náluk játszottak, és azt vette észre rajtuk, hogy nem mernek egymásra nézni. Hosszadalmas noszogatás után végül szégyenkezve elmondták, hogy szexuális felvilágosÃtó óra volt az iskolában, aminek keretein belül bemutatták nekik teljesen explicit módon, hogy a homoszexuális párok hogyan létesÃtenek nemi kapcsolatot. A két fiúnak ez annyira felkavaró és bántó élmény volt, hogy nem tudtak természetesen viselkedni egymással, ahogy azelÅ'tt. â" Ãsszezavarták Å'ket, két serdülÅ't, nem tudták meddig mehetnek el. Eddig bunyóztak, verekedtek, játszottak, attól a naptól kezdve sokáig nem mertek egymásra nézni, és kellett egy kis idÅ', mire újra fellazultak â" meséli az édesanya. Nem arról van szó, hogy ne legyen felvilágosÃtás az iskolákban, ez természetes. De Kanadában a természetes szaporodást nem is lehet emlegetni, konkrétan tabutéma, mert mi van akkor, ha valaki máshogy képzeli el a jövÅ't. A kisebbség miatt nem lehet beszélni arról, ami amúgy teljesen természetes lenne, hanem más lehetÅ'ségekkel bombázzák a gyerekeket. Párbeszéd fönntartása Katalin úgy próbálta féken tartani a gender-ideológia hatásait, hogy fönntartotta a párbeszédet a gyerekeivel, âkikérdezteâ Å'ket, odafigyelt rájuk, és megtartotta Å'ket a saját értékrendszerükben. Ugyanis számos esetben a probléma ott kezdÅ'dik, hogy a szülÅ'nek nincs ideje a gyerekével foglalkozni, sort kerÃteni olyan mély, lelki folyamatokat érintÅ' beszélgetésekre, ahol kiderülnének ezek a hatások, pláne nincsen. Ãgy kezdÅ'dik meg több ezer kanadai gyerek hormonblokkolása futószalagszerűen. A gyerek otthon nem szól, mert az iskola a szülÅ' ellen nevelte. Ahogy Katalin felidézte: âA fiam is gyakran mondogatta, hogy âez az én életemâ. Olyan meggyÅ'zÅ'déssel mondta, hogy látszott: valahol beprogramozták erreâ. Tényleg ilyen gyakoriak ezek a jelenségek, vagy csak egy extrém esetrÅ'l van szó? Katalin szerint a fia két osztálytársának átoperálása teljesen hétköznapi esetnek számÃt. A kisgyerekek agyát ezzel mossák, Å'k pedig elhiszik, hogy az autoritás jót akar, és mivel a kanadai társadalomban nincsenek kapaszkodók â" ott a pénz az isten â", a gyerek, ahogy felnÅ', nem talál semmi értelmeset, fogódzót, semmit, amihez tartozni kellene, illetve életcélt. Az, hogy gyerekeknek rendszeresen arról beszélnek, kivel kell együtt élni, teljesen egészségtelen, mert egy óvodás nincs erre felkészülve, kedve sincs hozzá, nem érett, nem érti. Ez erÅ'szak. De a legfontosabb kérdés: boldogok ezután a gyerekek? â" A gyermekek teljesen össze vannak zavarodva, itt boldogságról szó sincs â" szögezi le Katalin. â" Azt sem tudják, hogy fiúk-e vagy lányok, teljesen depresszióba sodorja Å'ket a folyamat. Az elején azt lobogtatták meg elÅ'ttük, hogy ha a benned elveszett másik nemet kibontakoztatjuk, akkor boldog leszel. Ezért a gyerekeket végighurcolják kellemetlen, fájdalmas és borzalmas beavatkozásokon, akik utána rájönnek, hogy nem is lettek boldogok. Mert egy fiúból soha nem lesz lány: még ha úgy is néz ki, soha nem tud lányként élni: nem lesz családja, nem lehet gyermeke. Aztán a gyerekek mennek pszichológushoz, aki nagyon erÅ's vegyi anyagokat ad nekik, ezzel pedig még jobban felborul a belsÅ' háztartásuk â" magyarázza. A gender-elmélet támogatói gyakran érvelnek azzal, hogy ha nem engednék Å'ket kellÅ'képpen kibontakozni, akkor öngyilkosok lennének. De ez fordÃtva működik: sokszor éppen a műtét után lesznek öngyilkosok, mert nem találják a helyüket. â" Veszélyes az életre â" jelenti ki Farkas Zsolt atya. â" Sok mindenben nem engedjük dönteni a gyerekeket, nem vezethetnek autót, nem Ãrhatnak alá szerzÅ'dést, viszont olyan irracionális dolgokat engednek nekik, hogy nemet változtassanak. Ez beteg felfogás. Az atya szerint a nevelÅ' családi közeg az egyetlen megelÅ'zÅ' lehetÅ'ség. Olyan példákat mutatni a gyerekeknek, akikre feltekinthetnek, édesanyára, édesapára, a családi élet szépségeire rámutatni. Nemcsak magyar családok jöttek haza Kanadából, hanem a kanadai családok is keresik a megoldást, a menekülÅ' utat. â" Mi szerencsések vagyunk, hogy magyarként van egy hátország, ahová haza tudtunk jönni. De akik Kanadában születtek, ott nevelkedtek, nem tudják, hogy van más, hogy van normális. El vannak veszve, nincs kultúra, irodalom, értékrend, amibe kapaszkodhatnak. Ebben az elidegenÃtett világban nÅ'nek fel, és nincs példakép elÅ'ttük. Hogy velük mi lesz, azt nem tudom â" mondja Katalin. â" A Kanadában töltött húsz év alatt megfogalmazódott bennem, hogy értékeljük, ami itt van számunkra a Kárpát-medencében, értékeljük a hagyományainkat, a magyar tudásunkat, az értékeket, amelyek számunkra adottak, és talán észre sem vesszük, de a kanadaiaknak annyira kéne, mint a betevÅ' falat. Ãrtékeljük azt a kormányt és politikai akaratot, ami a gyermekünket próbálja megvédeni a gender-elmélet brutális agymosása ellen! â" hÃvta fel a figyelmet. A teljes beszélgetés alább megtekinthetÅ': Forrás: Vasarnap.hu
|