2020. március 6., péntek

Egy torz, beteg liberális rendszerben a tiszteségesség sikertelenséghez vezet, viszont a bűn fizet, magának a bűnösnek és a még rajta is élősködőnek szintén. "A liberális újburzsoázia azt is elhitette az emberek egy részével, hogy a büntetés és bűnhődés fogalmát ki kell iktatni egy modern, progresszív társadalom fogalomtárából, ugyanúgy, mint a börtönökét."

Egy torz, beteg liberális rendszerben a tiszteségesség sikertelenséghez vezet, viszont a bűn fizet, magának a bűnösnek és a még rajta is élősködőnek szintén.

"A liberális újburzsoázia azt is elhitette az emberek egy részével, hogy a büntetés és bűnhődés fogalmát ki kell iktatni egy modern, progresszív társadalom fogalomtárából, ugyanúgy, mint a börtönökét."

https://magyarnemzet.hu/velemeny/turhetetlen-a-bun-rehabilitacioja-7817141/

Tűrhetetlen a bűn rehabilitációja

Paul Tillich, a XX. század egyik legkiemelkedőbb német teológusa elbeszéléseiben visszaemlékszik arra a pillanatra, amikor végleg szakított az emberi gonoszság társadalmi és politikai úton való megreformálásának gondolatával. Az első világháború alatt tábori lelkészként négy évet töltött a nyugati fronton, ott tapasztalta meg az öldöklés és szenvedés minden elképzelhető vagy elképzelhetetlen formáját. Az egyik ilyen pokoli éjszakán Verdun lövészárkaiban, amikor a halottak és haldoklók közt bolyongott, a kimerültségtől elnyomta az álom. Amikor reggel magához tért, hirtelen egy monumentális felismerés árasztotta el tudatát: „Ez itt gondolkodásom idealisztikus részének vége. Ebben az órában felismertem, hogy az idealizmus darabjaira hullott."

Ezek a szavak jutottak eszembe, amikor a napokban kirobbant börtönbizniszbotrányról olvastam. Az, hogy gátlástalan ügyvédek a társadalom kárára akarnak meggazdagodni, igazán nem újdonság, hasonló esetekről már ifjabb Plinius közel kétezer évvel ezelőtt íródott leveleiben is olvashatunk.

Aminek viszont sokkal több figyelmet érdemes szentelnünk, az az a bizonyos ideológiai irányvonal, amely megteremti a feltételeket az ehhez hasonló jogi parazitizmus elharapódzásához. Ez nyújt politikai alibit az öncélúan tevékenykedő nyereséghajhászoknak, akik emberi jogi szlogenekbe burkolódzva lékelik meg a közvagyont.

Tillich visszaemlékezéseiben a XIX. századi német idea­lizmus azon vadhajtásaira utal, amelyek a bűnt és emberi gonoszságot csupán a társadalmi egyenlőtlenségek, a politikai jogok hiányának és a gazdasági egyenlőtlenség szüleményének könyvelték el. Ennek megfelelően, és ez a marxizmus társadalomelméleteiben is kifejeződött, az emberi szenvedés okainak orvoslását gazdasági, oktatási vagy politikai reformokban akarták meglelni. Az emberi bűn csak az elnyomás és nélkülözés szimptómája, ennek megfele­lően pedig a bűnöző nem vétkes, hanem áldozat.

Az önzőséget, erkölcsi elferdüléseket, melyek bűncselekmények elkövetésére ösztönzik az egyént, ki lehet az emberből nevelni, az egyén megváltoztatható, reformálható. Az erre alapozott haladásba vetett hitnek volt lelkes hordozója az a burzsoázia, amely az idealizmus naivitására támaszkodva vetette el egy új liberalizmus magvait Európában. Ennek az ideológiai tévelygésnek a romjaival szembesül Tillich Verdunben, és állít vele később szembe egy józan keresztény etikát, amely a bűnt az ember önmagától való áthidalhatatlan elidegenedése jelenségeként kezeli.

Ez az az ideológiai áramlat, amely ma a baloldali pártokat és a civil szervezeteket faltörő kosként használva hazánkat ostromolja. A közösség vagy egyének jogait súlyosan megtipró bűnözők emberi jogait olyan módon helyezik előtérbe, amely az igazi károsultak igazságérzetét teljesen lerombolja.

Maguk a bűnözők nem érdeklik őket, a céljuk inkább az, hogy a jó és gonosz közti határvonalat relativizálják a maguk anyagi vagy hatalmi ambícióik céljából. Egy alapjaiban demoralizált társadalom, ahol az emberek nem hisznek az igazságszolgáltatásban, közvetlenül az ilyen politikai mozgalmak érdekeit szolgálják. Ez az a városi újburzsoázia, amely profitál egy hitevesztett társadalomból, egy identitásától megfosztott néptömegből, mert tudja, egy a saját túlélését és érdekeit öntudatosan védő nép számára nincs mit nyújtaniuk, ezek szavazatait nincs esélyük megszerezni.

Az emberi közösség „értékeket" elsősorban azért fogad el, hogy ezekkel egy biztonságos mindennapi életet alakítson ki magának. A liberális újburzsoázia politikai képviselete egy erős értékrendű társadalomban azonban nem tud hatékonyan részt venni a hatalomért és javakért folytatott küzdelemben, ezért fordítja meg az áldozat és elkövető szerepét, részesíti előnyben egy értékteremtésre képtelen kisebbség érdekeit a társadalomépítő többséggel szemben.

Elhitetik a választókkal, hogy a természetes haladás érdekében szükséges elvetni a múltban bevált társadalom-összetartó kapcsokat, mint a nemzeti identitás vagy határaink tiszteletben tartatása. Meggyőzik a hitevesztett közösséget arról is, hogy az általuk elszenvedett bűntettek valójában saját értékrendjük következményei, mert ez olyan kontextust hozott létre a bűnelkövetőknek, amelyben nem volt nekik más érvényesülési lehetőség, mintsem a szabályokat megszegve a közösség érdekeivel szemben boldogulni.

Nyugat-Európában ennek a felfogásnak már beértek a gyümölcsei. Hogy csak az Egyesült Királyságot említsük, az utolsó öt évben annak az esélye, hogy egy bűncselekményt vádemelés kövessen, megfeleződött, 15,5 százalékról 7,3 százalékra. Persze az ítélethozatalig még jó nagy százalék faragódik le ebből is. Ha azt is figyelembe vesszük, hogy az elkövetett bűncselekményeknek kevesebb mint felét jelentik be a rendőrségben és a bíróságokban bizalmukat vesztett emberek, akkor a bűnelkövetők nagyon nagy eséllyel reménykedhetnek abban, hogy nem kell felelniük tetteikért.

A liberális újburzsoázia azt is elhitette az emberek egy részével, hogy a büntetés és bűnhődés fogalmát ki kell iktatni egy modern, progresszív társadalom fogalomtárából, ugyanúgy, mint a börtönökét.

A börtönöket rehabilitációs centrumokkal helyettesítették, vagy még inkább az úgynevezett társadalmon belül történő rehabilitációt preferálják. Ez a gyakorlatban esti szemináriumokat jelent a lehető legsúlyosabb bűncselekményeket elkövetőknek, ahol a már fentebb leírt idealizmusból eredő baloldali ideológiákkal terelik a helyes irányba a mobiltelefonjaikkal szórakozó terroristákat, pedofilokat.

Magyarországon a bűnözők jogainak kultusza csak előszele ennek a fenti destruktív folyamatnak, amely a társadalmi és politikai összeomlás szélére sodorta a nyugati társadalmakat. Nekünk nem kell ide eljutni, itt az ideje, hogy most az egyszer okuljunk a történelemből. Nem kellene megvárni, hogy ennek a deviáns ideológiának a vereségét a lövészárkokból kelljen felismerni, mint ahogy erre Tillich is kényszerült.

A szerző teológus, publicista

Címkék: bűnözők, Európai unió, liberális újburzsoázia, Paul Tillich, büntetéspolitika

Mindenhova akadály kell amerre a horda áramlik, vagy logikusan földrajzilag végiggondolva áramlani fog. Ha minden határ komoly, illegálisan nehezen átléphető, szinte leküzdhetetlen, és még azon túljutva sem kerülnek befogadásra, no menekültstátusz meg ilyenek Akkor majd el se indulnak. Arabokat fogadjanak csak be az arab országok, érdekes módon ezt csak a törökök tették, amint látszik, inkább csak politikai játszma részeként. Bizonyíték az iszlamizáció szándékára még egy sor ilyen apróság is, mint hogy az új NAT-ból a ballibbantak kifogásolják az Egri Csillagok karaktereinek jellemrajzát. "Szerbia déli határának lezárását vetette fel a köztársasági elnök"

Mindenhova akadály kell amerre a horda áramlik, vagy logikusan földrajzilag végiggondolva áramlani fog.

Ha minden határ komoly, illegálisan nehezen átléphető, szinte leküzdhetetlen, és még azon túljutva sem kerülnek befogadásra, no menekültstátusz meg ilyenek ...

Akkor majd el se indulnak. Arabokat fogadjanak csak be az arab országok, érdekes módon ezt csak a törökök tették, amint látszik, inkább csak politikai játszma részeként.

Bizonyíték az iszlamizáció szándékára még egy sor ilyen apróság is, mint hogy az új NAT-ból a ballibbantak kifogásolják az Egri Csillagok karaktereinek jellemrajzát.

https://hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2020/03/06/szerbia-deli-hataranak-lezarasat-vetette-fel-a-koztarsasagi-elnok

Szerbia déli határának lezárását vetette fel a köztársasági elnök

Először beszélt Szerbia déli határának hermetikus lezárásáról Aleksandar Vucic szerb elnök, aki kijelentette, felhatalmazta a szerb-észak-macedón határon szolgálatot teljesítő rendőröket és katonákat, valamint a biztonsági szolgálatokat arra, hogy ha nagymértékű migránshullám indulna meg Szerbia felé, akkor teljesen lezárják az országhatárt.Hirdetés

A Vecernje Novosti című belgrádi napilap pénteki beszámolója szerint a szerb elnök elővigyázatosságból, a nemzetbiztonság érdekében döntött így. A lap azt is közölte, hogy Aleksandar Vucic személy szerint elutasítja az idegenellenességet, és azt szorgalmazza, hogy segíteni kell a háborús menekülteket, hiszen a szerbeknek a saját történelmük során is hasonlókat kellett átélniük.

A Vecernje Novosti információi szerint a török elnök múlt pénteki bejelentése óta – miszerint Törökország nem tudja a továbbiakban feltartóztatni az országban tartózkodó migránsokat – Aleksandar Vucic folyamatos kapcsolatban van a biztonsági szolgálatokkal, és meggyőződése szerint Szerbia képes lesz megvédeni a határait, a területét, és az ország nem fog a migránsok gyűjtőhelyévé válni.

Szerbián a 2015-ös migránsválság idején több mint egymillióan haladtak át, ám a magyar határzár felállítását követően nem sokkal lassult az áradat, és az utóbbi négy évben nem regisztráltak napi néhány tucat újonnan érkező illegális bevándorlónál többet. A szerbiai menekültügyi főbiztosság tájékoztatása szerint Szerbiában jelenleg 6200 migráns tartózkodik.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Gyurcsány a kiszemelt miniszterelnök jelölt 2022-re. Amerikában székel a demokrata párti karmester. Soros vagy se, egyre megy. Ugyanaz a libsibanda."Nahát, csak nem véletl

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs

Az elmúlt hét a Jobbik kilépéseitől volt hangos, a hét vége felé komollyá vált a kérdés, hogy marad-e bárki a pártban. Mindeközben az MSZP is karcsúsodik, Gyurcsány kis gömböc módjára kebelezi be a tagokat. A Momentum sem hazudtolja meg magát, Cseh Katka influenszerkedik, koronavírus és migránsválság ide vagy oda, Brüsszelben az LMBTQ-jogok miatt aggódik. Mozgalmas hetei voltak az ellenzéki pártoknak, de segítünk az áttekintésben.

Jobbik: Balra át!

Kezdődött minden azzal, hogy a január végi tisztújító kongresszuson kizárólag Jakab Péter jelöltjeit válogatták be a Jobbik elnökségébe. Ezzel pedig a napnál is világosabbá vált a helyzet: a párt, aminek kezdeti célja a Gyurcsány ellen való harc volt, tíz év alatt nemcsak a gárdás mellényt dobta le magáról, de Vona Gábor vezényletére szépen lassan megkezdte átmasírozását a baloldalra, hogy végül Jakab elnöksége alatt a Böszme karjaiba vesse magát. Az elnökségbe került az az Ander Balázs is, aki az elsők között tette egyértelművé a Jobbikban, hogy szövetkezne Gyurcsányékkal. A Gyurcsány-ellenes Szávay-vonalból senki nem került be a testületbe.

Ezt pedig követte a szétesés.

A konfliktusokból amúgy is lehetett következtetni arra, hogy a Jobbikra komoly átalakulás vár, de arra azért senki nem számított, hogy egy hét alatt a szétesés szélére sodródnak. A kialakult hisztériás helyzetben a Jobbik alapító tagokat is vesztett. Bencsik János, a párt budapesti elnöke és országgyűlési képviselője nyitotta a sort, ami a kiszivárgott Jakab-hangfelvétel után azért várható is volt. Bencsik szerint elfogadhatatlan az a politikai irányvonal, ami „a Jobbikot egy önálló arcél nélküli, jobboldaliságát felvállalni szégyellő párttá teszi", ezért kilép a pártból és független képviselőként folytatja munkáját. Bencsik kilépése után elindult a lavina: négy önkormányzati képviselő is kilépett: Varga Dániel és Zsitnyák János (I. kerület), Kovács Dávid Attila (XXI. kerület) és Dr. Staudt Csaba (XXIII. kerület). Elmondásuk szerint a Jobbik már nem ad lehetőséget arra, hogy „21. századi, konzervatív, jobboldali politikát" folytassanak. Majd jött Szávay, aki közel két évtizedes múlt után hagyta ott a Jobbikot. Ugyanezen a napon dobbantott Jakab kongresszusi kihívója, Lokody Levente is. A párt korábbi debreceni elnöke folytatta a sort, Bogdán Szabolcs sem tudott azonosulni az új, „balra át" iránnyal, alig pár nap alatt pedig 10 fő alá esett a debreceni tagtársak létszáma. A Vas megyei Jobbik pedig tegnap jelentette be megszűnését.

A megszűnés szélén levő párt elnöke egy friss interjúban pedig hogy, hogy nem épp arról beszélt: Milyen jó ötlet lenne a közös lista, közös miniszterelnökkel az élén.

Nahát, csak nem véletlen egybeesés, hogy Gyurcsány is ezt akarja?

(Elnyújtott) Hattyúdal, előadja: MSZP

Eddig is omladozott már a párt, de Szanyi Tibor, Botka László és Szöllősi Istvánné távozása igazi fejlövésként hatott: a kérdés már csak az, mikor esik össze végleg a szocialista tömörülés.

Szanyi Tibor is identitásvesztéssel vádolta pártját, ő azért hagyta ott az MSZP-t, mert szerinte az elveszítette baloldaliságát. Szanyi kapitány nem tétlenkedett az utóbbi hónapokban, IGEN Szolidaritás Magyarországért Mozgalom néven politikai pártot alapított mozgalma, az IGEN és a Magyar Szolidaritás Mozgalom. A párt leendő elnöke Huszti Andrea, a Magyar Szolidaritás Mozgalom szervezeti igazgatója lesz. Huszti korábban a Bajnai Gordon-féle Együtt-PM egyik alapítója és a Milla tüntetéseinek szervezője volt. Az alapítók közt Szanyi Tibor mellett ott van Székely Sándor, a Magyar Szolidaritás Mozgalom elnöke.

Az elmúlt időszakban az MSZP-ből többen is a DK-hoz igazoltak: Gyurcsány úgy falja fel a haldokló volt pártjából menekülőket, mint a mesebeli kis gömböc: Kiss László és Szaniszló Sándor budapesti MSZP-s polgármesterek is átülnek a DK-ba, de a legújabb fejlemények szerint a III. és a XVIII. kerület (volt) MSZP-s polgármesterei közölték már átlépési szándékukat a DK-ba, ráadásul folyamatban van három komplett vidéki szervezet csatlakozása is. Hogy hogyan tovább, marad-e bármi az MSZP-ből, az igencsak kétséges. A hét elején Gyurcsány Horváth Csaba (még) MSZP-s polgármesterrel ebédelt együtt. Lehet, hogy az MSZP már nem is létezik, csak egy Gyurcsány által vezérelt látszatpárt? Vagy hagyjuk is a költői kérdéseket.

A DK virul

Egyszázalékosként kezdte, mára pedig a legerősebb ellenzéki párt lett a Demokratikus Koalíció. Úgy tűnik, hiába Gyurcsány Ferenc múltja, vagy éppen jelene, nem tűnt el a politikai süllyesztőben. Mostanában kis gömböcként falja fel a gyengébb pártokból kiesőket, de az azért valószínűtlen lenne, hogy az általa szorgalmazott közös lista élére állna mint miniszterelnök-jelölt. Legutóbbi ATV-s interjújában arról beszélt, hogy kevés esélyt lát arra, hogy felesége töltse be ezt a pozíciót, de ha Dobrev mégis ambicionálná ezt, ő természetesen támogatná. A DK múlt heti kongresszusán olyan magabiztossággal beszélt terveiről és saját szerepéről, hogy nyilvánvalóvá tette: teljes mértékben tisztában van azzal, hogy most az ellenzék oldalán neki áll a zászló, saját magát az ellenzék vezetőjének tartja. Beszédében pedig megdicsérte a Momentumot: hogy ez jót jelent-e, azt az idő eldönti, mindenesetre a jelenség egy ősi kínai átokhoz hasonlít:

Dicsérjen meg téged a Gyurcsány!

Momentum

A Momentum háza táján sok változás nem történt: hangulatkeltő megszólalásaik mit sem változtak, nemzetellenességük nem enyhült. Fekete-Győr András évértékelőjében arról beszélt, hogy a nemzetállamban gondolkodó értékeknek és elképzeléseknek nincs jövőjük, muszáj együttműködni Brüsszellel. Mindeközben Cseh Katka videósorozatot indított, hogy influenszerként ontsa magából a hangulatkeltést: bejelentkezéseiben magyarázza az unió működését, de van, hogy a szemétszedés vagy a koronavírus ügyét használja fel az Orbán-ellenes uszításra. Katkának – természetesen – az amerikai választásokról is van véleménye, nemrég egy Facebook-bejegyzésben arról írt, ha ő választhatna, akkor a kommunista Bernie Sanders neve mellé húzná az ikszet.

Cseh pártcsaládja, a Renew Europe pedig a koronavírus és a migránsválság kellős közepén olyan égető problémákkal foglalkozik, mint az LMBTQ-jogok érvényesítése: kidobtak egy 10 pontos LMBTQ-követelést, melyek között olyan követelések szerepelnek, mint az EU-tagállamok kötelezése a szivárványcsaládok elfogadására.

Arra, hogy a Momentum követné-e az ellenzéki pártok sorát és beolvadna-e Gyurcsány alá, kicsi az esély. A fiatal szavazók lelkesedését kihasználó párt biztosan egyedül akar majd érvényesülni, ezzel a közös lista és közös jelölt esélyeit is ronthatják. De mivel MSZP-s és SZDSZ-es utódokról van szó, azt is tudjuk jól: van az a pénz, amiért eladják magukat.

You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: http://szentkoronaradio.com/blog/2020/03/04/mi-magunk-a-momentum-egy-koronavirus-a-nemzet-testeben/

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs

A liberális demokráciát jöttünk temetni! Egy gyors beszélgetésre ültek össze a vármegyések, hogy megvitassák a nyílt szavazás eszmei hátterét és a Horthy-rendszer választási rendszerét. Kaptak az antifák is, de sajnos a felvétel közben az eső eleredt, úgyhogy rövidre kellett zárni a témát. Ti betiltanátok a hozzászólásokat? 

A ww.hvim.hu -n lehet feliratkozni a hírlevelünkre, vagy akár csatlakozási szándékot jelezni.

Balról jobbra:
Kelemen Gábor, Barcsa-Turner Gábor, Kónyi-Kiss Botond, Boór Tamás

(64 – Szent Korona Rádió)

You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Ez gyorsan eszkalálódik, és hamarosan le is lesz játszva... nincs vége a történelemnek !

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs
A cigány szétverné a fejét, a zsidó a technikában bízik: egy Neokohn-olvasó mesterlövészt küldene Toroczkaira

Pont ma írtunk arról, hogy a zsidók elsősorban a jog eszközével próbálják megbüntetni, szóláshoz való szabadságában korlátozni a magyart a saját hazájában. Úgy tűnik azonban, vannak rámenősebb és türelmetlenebb kiválasztottak is – hiszen nem csak a jogászkodásnak van náluk hagyománya, hanem a gyilkolászásnak és a terrorizmusnak is, említése miatt éppen a legújabb antimagyar hadjáratot kiváltó Kohn Bélától Rákosi-Rosenfelden át egészen Izrael múltbeli és jelenlegi politikájáig -, akik fejlövéssel állítanák le a nekik nem tetsző igazságok kimondását.

Az alábbi hozzászólás a Neokohn című zsidó portál Gyűlöletre uszítás miatt a TEV feljelenti Toroczkait című cikke alatt született két nappal ezelőtt, a szerkesztők pedig nem tartották fontosnak eltávolítani. (Ráadásul arra sem hivatkozhatnak, hogy több száz vagy ezer hozzászólás van, mint nálunk, ezért nem vették észre, hiszen mindössze 15 beírás érkezett.)

Mutatjuk a mesterlövészért kiáltó hozzászóló másik beírását is, melyben arról hazudozik, hogy azok a zsidók nem is voltak zsidók, mert például nem hittek Istenben. Érdekes, más esetekben ez nem kritérium… Származás esetében pedig különösen nem, a zsidók márpedig fajilag, származási alapon tartják egymást nyilván. De nyilván az a legkényelmesebb, hogy akivel büszkélkedni lehet, az zsidó, még akkor is, ha csak a szomszédja volt az, akiről pedig messziről bűzlik a származása, az nem zsidó, ha nekünk kellemetlen…

Frissítés: a hazug zsidót hamarabb utolérik…

Hírdetés

Vessük össze:

Számosan ki voltak keresztelkedve, ennélfogva a zsidósághoz nyilvánvalóan közük nem volt, de ettől függetlenül se, még Istenben sem hittek.

Másik hozzászólása ugyanott:

Milch nem volt zsidó, miután az apja volt zsidó, zsidó pedig az, aki zsidó anyától születik, vagy betér.

Igen, néha még ők is elkövetik azt a hibát, hogy igazat szólnak, ha azzal látják bizonyíthatónak valamelyik állításukat…


Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Női bíró mentette meg a TÉSZ alól ... feminizmus a liberalizmus nevű gyűlöletideológia részhalmaza! "Áldozati" prioritás listán a c1ggány bűnöző előrébb van még a gyerekné

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs

A bíróság nem látta bizonyítottnak a gyilkosságot, csak azt, hogy a borsodnádasdi "fiatal" dobta a vízgyűjtő aknába. Azt, hogy előtte ki verte össze, ki fojtogatta, azt a bíróság nem tudta a "fiúra" bizonyítani, aki persze "ott sem volt" az erőszaknál, és csak "megijedt" szegény, hogy nehogy őt gyanúsítsák meg a bűncselekménnyel, ezért dobta az élettelen testet az aknába… 

Mindössze négy évre ítélte első fokon a Miskolci Törvényszék azt a 22 éves "fiatalembert", aki a vád szerint bedrogozva és ittasan agyonverte a 17 éves K. Csengét, majd egy vízelvezető aknába dobtaírja a Blikk.

A nyomozás közben kiderült, a kislány még élt, amikor a vízbe került, a bírói ítéletből pedig az, hogy a hatóságoknak nem sikerült bizonyítaniuk (!), hogy B. Roland verte volna össze a lányt. Ő tagad, annyit ismert be, hogy találkozott a lánnyal, és hogy később, amikor ismét látta, össze volt már verve. Azt állította, hogy megijedt, hogy őt fogják gyanúsítani, és ezért dobta be az aknába.

A nyomozás során is mindössze annyit tudtak tényszerűen megállapítani a hatóságok, hogy a lányt B. dobta az aknába, ezért a bíró szerint B. Roland gondatlan emberölésben bűnös. A "fiatalember" – mivel már letartóztatásban leülte a büntetés idejét – a lap szerint szabadlábon távozhatott. 

A meggyilkolt lány édesanyja a tárgyaláson kis híján összeesett, támogatásra volt szükség, hogy talpon maradhasson, de a Blikk szerint a folyosón elájult, ezért mentőt kellett kihívni.

A kuruc.info-n látható arccal, névvel az elkövető, illetve a történet akkori leírása ITT és ITT.

(Index, kuruc.info nyomán Szent Korona Rádió)

You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Már nyilvánvalóvá vált cáfolhatatlanul, hogy...A szabadság és a szuverenitás maga is "náci dolog", legalábbis szerintük!

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs
A zsidó jogi hadviselés: zsarnokság, ellenszenv és fordulópont

A napokban a Tett és Védelem Alapítvány (TEV) feljelentette Toroczkai László Mi Hazánk-vezetőt „közösség elleni uszítás" miatt, amiért az merészelte észrevenni, hogy a Tanácsköztársaság vezetősége szinte csak zsidókból ált. Mindössze egy héttel korábban a TEV egész európára kiterjesztett Európai Tett és Védelem Liga szervezete pedig egy felmérést tett közzé, miszerint „a zsidók túl nagy befolyását az országra átlagosan 15 százalékuk gondolja", illetve hogy „az európai válaszadók 17 százaléka úgy gondolja, hogy a zsidók soha nem képesek integrálódni a társadalomba." Amint az alábbiakban azt bemutatni szándékozom, a feljelentés és a felmérés eredménye között szoros összefüggés található.

A helyzet ugyanakkor az, hogy Köves Slomó és a TEV nincs abban a helyzetben, hogy másokat kioktasson „rasszizmusból", „kirekesztésből", esetleg „gyűlöletkeltésből", tekintve, hogy szektájuk, a Chábád Lubavics alapvető eleme a zsidó faji felsőbbrendűségbe vetett hit – sőt, a nem zsidók kizsákmányolásának ösztönzése és helyeslése is (amint azt korábban részletesebben bemutattam már). Emlékeztetőül, mivel a téma adott, érdemes felidézni az izraeli professzor, „holokauszttúlélő" író és emberi jogi aktivista, Israel Shahak fontos művét, a Zsidó fundamentalizmus Izraelben című 1999-es könyvet, melyet Norton Mezvinsky amerikai zsidó professzorral, a Közel-Kelet Tanulmányok Nemzetközi Tanácsának elnökével írt közösen. Ebben a legmeghatározóbb Chábád-rebbe, Menachem Mendel Schneerson 1965-ös művéből fordít és idéz:
 

Egy zsidó nem holmi [más] célra teremtetett; ő maga a cél, mivel minden [isteni] kisugárzás lényege azért létezik, hogy a zsidókat szolgálja. „A kezdetben Isten megteremtette a mennyet és a földet" [Genezis 1:1] azt jelenti, hogy [a menny és a föld] a zsidókért teremtődött, akiket „a kezdet"-nek neveznek. Ez azt jelenti, hogy a mindenség, minden fejlemény, minden felfedezés, a teremtés, beleértve a „mennyet és földet" – mindössze hiúság a zsidókhoz viszonyítva. A fontos dolog a zsidóság, mert ők nem léteznek semmi [más] célért; ők maguk az isteni cél. […] A nem zsidó egész valósága merő hiúság. Meg van írva: „Jelentkeznek majd az idegenek, hogy legeltessék nyájaitokat, és más népek fiai lesznek földműveseitek és szőlőmunkásaitok." [Ézsaiás 61:5]. [A nem zsidók] egész megteremtése a zsidókért van. (I. m., 60. o.; lásd angolul itt.)

Az egyre nagyobb befolyással rendelkező (például: a sokmilliárdos Sorsok Háza megkaparintása, ahová diákoknak kötelező lesz ellátogatni, vagy a Brit Media Befektetési Kft.-n keresztül megszerzett médiumok, lásd itt vagy itt) Fidesz-kedvenc zsidórasszista szektát képviselő Köves és TEV szellemiségét előrevetítő rebbe eleve a Chábád magyarországi terjeszkedésének az elrendelője is volt, amint azt a zsido.com írja: „A néhai lubavicsi Rebbe, Mendel Schneerson rabbi küldötteként Oberlander Báruch rabbi és felesége, Batsheva Budapestre költöztek, hogy a hazai zsidó közösségnek segítséget nyújtsanak."

Yitzchak Ginsburgh rabbi, a „Chábádon belül az egyik vezető szakértője a zsidó miszticizmusnak" hasonlóan vélekedik, amint arról a legrégebbi amerikai zsidó lap, a The Forward is beszámolt: „Izrael élete fontosabb a gójok [nem zsidók] életénél" – vélte, hozzátéve: „Ha van rá esély (akár egy kicsi is), hogy egy gój (akár váratlanul is) Izrael életében kárt tegyen, akkor te ne foglalkozz a gój életével – hovatovább, a legjobb gój a halott gój." A korrekt zsidó cikk szintén idézi a rabbit 1996-ból: „A zsidó élet végtelen értékkel rendelkezik. Van valami végtelenül szentebb és egyedibb a zsidó életben a nem zsidó élethez képest."

Tekintve, hogy Slomóék a patkányforradalmi zsidó vezetőktől se hajlandóak elhatárolódni, és a merő említésük miatt is feljelentgetnek, nem várható, hogy a saját vallási-ideológiai nézeteiket lefektető rebbétől (szent vezetőtől) határolódnának el, de újra és újra követelni kell a színvallást tőlük, már csak azért is, mert tűrhetetlen, hogy egy a nem zsidókat – így a magyarokat is – lenéző, saját fajtájukat szolgálni hivatott lényeknek tartó szekta tagjai oktassák ki a magyar embert annak hazájában a rasszizmusról, jogilag próbálva megbüntetni, szóláshoz való szabadságában korlátolni a magyart. (Ráadásul mindezt a magyarok adójából…)

Ez az elvárás Köves és a többi chábádos zsidó felé már csak azért is jogos lenne, mert a Jobbik egykori „rasszizmusa" kapcsán a rabbi így vélekedik:

Ha van egy párt, amelyik rasszista gyűlöletben fogant, és ki akarja nyilvánítani, hogy immár másfajta dolgok fontosak számára, akkor érdemes legalább akkora agilitással és aktivitással tennie új értékeiért a nyilvánosságban, mint ahogy azt korábban tette romboló eszméiért.

Ennek mentén, az intellektuális és erkölcsi következetesség nevében várjuk tehát Köves és társainak „legalább akkora agilitással és aktivitással" történő elhatárolódását saját vezetőiktől és alapelveiktől, a nem gójellenes, nem zsidórasszista „új értékeiért" a „nyilvánosságban". A Chábád Lubavics ezen „romboló eszméi"-t a toleranciáról másokat kioktató szektavezérnek nyilván nem okozhat gondot elítélni. Ennek hiányában sajnos az lehet az ember benyomása, hogy mégiscsak van „kóser gyűlölet", aminek létét amúgy elveti Köves az idézett interjúban…

A Horthy-megemlékezésen a Mi Hazánk-elnök által elmondottakkal kapcsolatban, jellemző módon, Köves Slomó és a TEV nem meri kijelenteni, hogy a Tanácsköztársaság vezetői (és ezzel Magyarország tönkretevői) ne lettek volna „szinte kivétel nélkül zsidó származású emberek", mert tudja, hogy azok voltak, és mivel tőlük elhatárolódni nem akarnak, illetve miattuk elnézést kérni nem hajlandók, ehelyett inkább a jogi nyomásgyakorlás és megfélemlítés eszközéhez nyúlnak (pedig minden józan ember érti, hogy a Toroczkai által mondottak nem merítik ki a TEV által hivatkozott bűncselekményt, a cél itt a jövőbeli megszólalók megfélemlítése a biztosra vehető feljelentés fenyegetésével). Könnyen megtehetik: a „nemzeti" Orbán-kormány évi több mint félmilliárd forinttal támogatja őket. A talmudi cinizmus szintén tetten érhető: miközben megfélemlítési céllal tesznek feljelentést, a gárdisták „félelemkeltő" öltözete miatt panaszkodnak…

Amint azt egy témába vágó írásomban írtam már az ilyetén elnyomó-megfélemlítő gyakorlatuk kapcsán:

Ahogy Fischer [Ádám] fentebb, úgy a TEV is megtehette volna, hogy lámpást gyújt a tudatlanoknak, ehelyett mégis inkább a cenzúrázást és elhallgattatást választották… De talán még nem késő: még megkísérelhetik elkerülni annak látszatát, hogy karikatúrába illő hatalomittas zsidók lennének, akik félrebeszélnek saját kinyilatkoztatásukban, és befolyást, hatalmat bevetve büntetnek, szigorítván a magyarok (szólás)szabadságát. Ez mégiscsak kellemetlen képet fest egy zsidóságot képviselő csoportról, így ha esetleg úgy döntenek, hogy a saját logikájukat követnék (ismét: az „antiszemitizmus" oka az „ismerethiány", így az ezt orvosló megoldás az ismeretterjesztés, nem a szabad beszéd korlátozása), és az nem csak porhintés (mert a zsidósággal kapcsolatos ellenérzéseket talán pont a túlzott ismeret alapozza meg), állok rendelkezésükre egy vitára, ha Fischer nem vállalná. Itt az alkalom, hogy a „tudatlanokat" a saját felületeiken világosítsák fel a vélt félreértésekről és tévhitekről. (A vádaskodás és nyomásgyakorlás zsidó módszertana, 2018. szeptember 17.)

Erre a vitára természetesen nem került sor (és nem is várható, hogy fog kerülni), mert az igazság terepén megütközni másokkal nem szeretnek a Slomó-félék. Sokkal inkább a jogi hadviselés, a megfélemlítés, a politikai összeköttetések kialakítása és a manipuláció az a terület, ahol otthon érzik magukat. Az alábbiakban ezt illusztrálom részletesebben, kezdve az amerikai Roberta Kaplan ügyvéd által a közelmúltban elmondottakkal, akinek szavai jól bemutatják ezt a fajta jogi hadviselést.

A jog mint zsidó eszköz

Az amerikai Charlottesville városában 2017 augusztusában megrendezésre került egy a jobboldal egészét összehívni szándékozott rendezvény (Unite the Right), melynek célja a konföderációs szobrok és emlékművek eltávolítása elleni kiállás volt. A rendezvény egy felvonulást és egy parkban előadott pár beszédet jelentett volna, de a zsidó Michael Signer polgármester alá tartozó rendőrség nem lépett fel a rendezvényt megtámadó antifákkal szemben megfelelően, sőt, ahogy azt egy terebélyes, hivatalos beszámoló elismerte, a rendőrség volt a kialakult erőszakért felelős: „Az esemény jogellenessé nyilvánítása után a demonstrálók az ellendemonstrálókra lettek rátolva, azok különválasztása nélkül." (162. o.)

A káoszban számos verekedés, súlyos testi sértés történt mindkét oldal részéről, amikor pedig az autójával a távolról odautazó, a várost nem ismerő és (telefonjának vizsgálata alapján megállapítottan) éppen a hazaút térképét böngésző James Fields lassan guruló autójára (videón is láthatóan) rátámadtak az utat eltorlaszoló antifák, az ijedten a gázra lépett, elsodorva és elütve többeket a jogtalanul és erőszakosan a jogos rendezvény résztvevőire támadók közül, aminek következtében egy betegesen kövér nő meghalt. A hatalmas közfelháborodást kiváltó „neonáci terror" azóta is egy jelképes eseménynek számít a fősodratú amerikai politikai közbeszédben, főleg a rendezvény „A zsidók nem cserélnek le minket!" (Jews Will Not Replace Us) jelmondata, mely egyben utalt a zsidó polgármesterrel rendelkező város szoborellenességére, és a nem fehér bevándorlás zsidó támogatására is. Ebben a közhangulatban Fields, bár egyértelműen nem akart senkit megölni, kétszeres éltetfogytot és további 419 évet kapott 480 ezer dollár pénzbírsággal, mely ítélet „jelképes", és a város, illetve az antifák „gyógyulását" remélik tőle a megtámadott hazafiakat hibáztatók.

Kaplan máshol elmondta, „nagyon személyes" motivációjának oka, hogy a Charlottesville-ben megjelenők nyíltan megnevezték a zsidókat: „Nagyon nehéz engem sokkolni, és az a dolog ebben az ügyben, ami számomra nagyon sokkoló, az az, hogy mialatt a perbe fogottak gyűlölik a feketéket és az LMBT-t, nincsenek oda a latínókért és nőkért, az egyetlen elem, ami a létük alapja, az antiszemitizmus." Kaplant ugyanakkor „zsidó identitása hajtja ebben az ügyben, ahogy a Windsor-döntésben is. Azt a győzelmet egy prédikációval ünnepelte a manhattani zsinagógában, a Beth Simchat Torah Gyülekezettel" – tehát Kaplan számára ez a jogi hadviselés egyértelműen az általuk képviselt zsidóság harca az „antiszemitákkal".

A Moment magazin Roberta Kaplan bíróságra viszi a fehér felsőbbrendűséget című interjújában a fentieknél is fontosabb dolgokat olvashattunk pár hete: Kaplan nem járatos Charlottsville-ben, de egy helyi zsidó barátja, a jogász-újságíró Dahlia Lithwick, aki az ottani jogi elit köreiben járatos, bemutatta mindenki fontosnak. Kaplan, aki egykoron Harvey Weinstein ügyvédje is volt, tovább részletezi jogi harcát, melyet egyértelműen egy zsidó hadviselésnek tekint:

Ellenben a zsidó történelem egyéb pillanataival, egy olyan országban élünk [most], melynek van alkotmánya és melyben szabályok rendszere van, jog és bírók, akik hajlandóak érvényesíteni a törvényt. Ellenben sok ősünkkel, [most] módunkban áll visszatámadni, ezt a rendszert használva. Szerintem felelőtlenség lenne nem ezt tenni. Emlékszem, hogy kisgyerekként az 1970-es évek ohiói Clevelandjében, miután a héber iskolában több órányi holokausztoktatást hallgattam végig, az ágyban feküdtem ébren éjszaka, gondolkodván, mit tettem volna, ha az 1930-as évek Németországában lettem volna? Nem állítom, hogy a '30-as évek Németországában vagyunk most – bár talán a kora '30-as évek Németországában; mindenképpen vannak hasonlóságok – de most van rá módunk, hogy tegyünk valamit ez ellen. Mint egy nagyon, nagyon büszke zsidó, nagyon mélyen hiszem, hogy vissza kell ütnünk – nem az utcákon, erőszakkal –, hanem a bíróságok felhasználásával.

Kaplan, mint fentebb, ismét világossá teszi azt is, hogy számára a legfelkavaróbb nem a „rasszizmus", hanem a zsidók néven nevezése:

Peres ügyvéd voltam sok éven át, nehéz engem meglepni. A bőröm valószínűleg sok centi vastag mára már. De volt egyvalami ebben az ügyben, ami sokkolt. Az, hogy ezen perbe fogottak legfőbb motivációja nem a rasszizmus, bár gyűlölik a feketéket. Nem bevándorlóellenesség vagy muszlimellenes elfogultság, bár gyűlölik a muszlimokat és bevándorlókat. Nem a szexizmus és nőgyűlölet, bár szexisták és nőgyűlölők. Hanem mindenképpen, minden kétséget kizáróan, a zsidók gyűlölete. Ha megfigyeled a társalgásaikat, szavaik nagy részét a zsidók gyűlöletének szentelik. Ez komolyan sokkoló, mert legtöbben vidékiek, ahol szerintem nem igazán ismernek zsidókat. Így ez tényleg úgy fest, mint a zsidó múlt egyéb időszakai, amikor ezek az közönséges gyűlöletek kitörtek a földből, és nagyon, nagyon komoly veszélyt jelentettek.

Ha mindez még mindig nem lenne egyértelmű, így folytatja:

Judaizmusom minden egyes dologra hat, amit naphosszat teszek. Nem tudom a judaizmusomat elválasztani attól, ahogy cselekszem nap mint nap, az élet minden területén. (…) De nekem és a csapat minden tagjának erőteljes nézetünk, hogy a mi feladatunk itt a világ megjavítása annyira, amennyire csak hozzá tudunk ehhez járulni. És ez az ügy erről szól. Nem dőlhetünk hátra és veszíthetjük el ezt a csodálatos országot, ahol a zsidóknak több sikere és szabadsága volt, mint bárhol máshol az egész zsidó történelem alatt. Nem adhatjuk meg magunkat ezen erőknek.

A „világ megjavítása" a Tikkun olam zsidó elve, mely tulajdonképpen a dolgok mindig a zsidóság számára kedvező „javítását" jelenti. Ebben az ügyben a „javítás" a zsidókról panaszkodó fehér ember tönkretétele a – fentebb kifejtett – amerikai zsidó elitszerep („siker és szabadság") védelmének érdekében:

Mi abszolút tönkretehetjük ezeket a csoportokat. És aztán követjük majd ezeket az embereket életük végéig. Így ha megpróbálnak venni egy házat, zálogjogot helyezünk a házra. Ha új állást kapnak, inkasszóval elvesszük a fizetésüket. Az ilyesminek az oka, hogy elrettentő benyomást keltsünk. Így küldünk egy üzenetet mások felé is, hogy ha bármi ilyesmit próbálsz csinálni, ugyanez fog veled is történni.
Hírdetés

Kaplan viszont egy rendkívül fontos és árulkodó dolgot is mond itt:

És ez már most is elrettentő volt. Most már magányos farkas jellegű lövöldözőket látunk; nem látjuk az olyan nagyon megszervezett összeesküvéseket, mint amit Charlottesville-ben láttunk. És szerintem ez jelentősen a mi ügyünk miatt van.

Az elképesztő hidegvér itt felnyitja az ember szemét: Kaplan szerint ugyanis a zsidókat halomra gyilkoló „magányos farkas" lövöldözők egy jobb eset, egy pozitív fejlemény a rendezetten és egységesen (de erőszak nélkül és törvényesen) összejövő, és a zsidókat érvekkel, beszédekkel megnevező fehér embernél. Megtapsolja magukat abban, hogy – szerinte – a jogi hadviselésük miatt ma már az „antiszemiták" inkább zsidókat mészárolnak, de nem egyesülnek és beszélnek olyan jó szervezettséggel. Ez egybevág azzal, amit a pittsburghi zsinagógában elkövetett vérengzés kapcsán is írtam: az igazságot terjeszteni, kimondani, újra és újra, hatásosabb a zsidók ellen, mint néhány nevesincs öregembert agyonlőni. Legalábbis ilyen formában ez csak a zsidó cenzorgépezetnek szolgáltat muníciót, a fehér elkövető pedig eldobja azt az életet, amit az igazság hatásos terjesztésére is fordíthatott volna. Mint látható, olyan prominens zsidó fanatikusok is, mint Kaplan, azt tartják az igazi veszélynek.

Hasonlóan gondolkodik a terrorizmusellenes hírszerzés és nemzetbiztonsági albizottság zsidó tagja, Max Rose is, aki több zsidópárti ügy mögött állt eddig. Az egyik ilyen, amit el szeretne érni, hogy legyen a fehér nacionalista mozgalom terrorszervezetként kezelve. A Yahoo News cikke szerint Rose szeretné, ha a „nemzetközi fehér szélsőséges csoportokat" „idegen terrorista szervezetté" nyilvánítanák. Ez annyit jelent, hogy ha valaki kapcsolatban állt egy külföldi nacionalista szervezettel (talán csak egy levelet váltott, talán az internetszolgáltató adatai alapján kimutathatóan meglátogatta egy ilyen mozgalom honlapját), az külföldi terrorszervezet segítőjeként legyen kezelve. Rose olyan csoportokat is említ, melyek egyértelműen civil, normális mozgalmak, mint a svéd Északi Ellenállási Mozgalom (velük készített 2017-es interjúm itt található), akik minden törvényt betartanak, legálisan működnek. Rose sérelmezi, hogy a svéd mozgalom nevén nevezte őt (miután ellenük agitált), és zsidónak merték hívni (amire amúgy büszke). Az általa a közelmúltban beterjesztett, majd továbbengedett javaslat (ami így megindult egy esetleges elfogadás útján), a Kaplan-féle kifacsart logikai bukfencekhez hasonló jogi hadviselés, aminek alapja a „valaki ismer valakit, aki ismer valakit"-jellegű félrebeszélés. Rose példának hozza a már említett James Fields-t, akinek normális, legális mozgalma kapcsolatban volt egy másik legális angliai mozgalommal, akik „köthetők" egy másik mozgalomhoz, akik jót mondtak a migránspárti és baloldali Jo Cox képviselőt pár éve leszúró férfiról. Az efféle abszurd kombinációk mentén tulajdonképpen a törvényeket betartó nacionalistákat és szervezeteket is terrorgyanúval lehetne figyelni, az egyéneket pedig meghurcolni és könnyebben, súlyosabban elítélni.

Világszerte hasonló a helyzet

A sárgamellényes mozgalom kapcsán írt elemzésemben idéztem a LICRA zsidó szervezetet képviselő Ilana Soskint, aki Kaplanhoz hasonlóan kijelentette, hogy jogi hadviseléssel kívánják az aktivista-író Alain Soralt addig terrorizálni, amíg be nem fogja a száját: „továbbra is perelni fogjuk Soral urat, ameddig csak antiszemita megjegyzéseket tesz" – mondta. És valóban: pár hónappal később, szeptemberben ismét perbe fogták a francia férfit, és két év börtönre, illetve 45 ezer euróra büntették. A „bűne" ezúttal egy YouTube-videó megosztása volt honlapján. Egy rap dal videója volt ez, ami a sárgamellényeseket élteti, és amiben – miközben „Rothschild" feliratot, vagy olyan befolyásos zsidók képeit égetnek el, mint a marxista-cionista filozófus Bernard-Henri Lévy, vagy a médiamágnás Patrick Drahi – megemlítődik a kimondhatatlan: „És ha a médiáról és Macronról beszélünk, beszélnünk kell Drahiról is. Bankszámlája Izraelben van és nem itt fizet adót." Továbbá: „Nem egy úgynevezett elnyomott kisebbségről van itt szó. A szándékosan elhanyagolt többségről van szó [munkások, földművelők, nyugdíjasok] … Franciaország úgy döntött, hogy felszabadítja magát a Rothschildok alól."

A dalhoz Soralnak egyébként semmi köze, de a vád szerint azzal, hogy honlapjára kitette, „nagyméretű láthatóságot biztosított a videónak", amivel antiszemita tettet követett el. Mivel korábban is volt már „antiszemita bűne", például egy (a holokauszt-narratíva mára már beismert hazugságait, mint az emberbőrből készült lámpaernyő és emberi zsírból készült szappan történeteit gúnyoló) karikatúra közzététele miatt, így ez a mostani „bűn" annál komolyabban van véve. Emlékezzünk az ilyesmire akkor, amikor muszlimok rovására felhozzák egyesek, hogy azok halálos fenyegetéseket küldenek a Mohamedet ábrázoló karikatúrák miatt: a zsidók, intelligensebbek lévén, a jogi hadviselésen keresztül tesznek tönkre életeket, fognak be szájakat, félemlítenek meg másokat.

Soral mellesleg baloldali és muszlimbarát, ami jól mutatja, hogy a törésvonal nem a bal- és jobboldal mentén, hanem a globalista-nacionalista, illetve a filoszemita-antiszemita vonalakon található. Soral nem szerez jó pontokat azzal, hogy nem kimondottan fehérpárti, vagy azzal, hogy a rasszizmusellenesség nevében kiáll a palesztinok mellett: ha a zsidók álságos befolyásáról és tetteiről panaszkodik, feketelistára kerül ő is. Ahogy a filoszemitizmusban a politikai spektrum mindkét oldala összeér (lásd az osztrák fejleményeket alább, vagy Amerikát, esetleg Orbánt és Salvinit), addig a zsidó viszontagságok ellenzése kapcsán is mindegy, ki melyik oldalon helyezkedik el politikailag (lásd a brit Munkáspárt esetét a közelmúltból). A zsidó berendezkedés húzza meg azt a vonalat saját érdekei mentén, amit nem szabad átlépni: hogy mi az elfogadott, vagy mi az elfogadhatatlan. Ha a holokauszt hivatalos történetét kérdőjelezi meg a magyar ember, a magyar ember szabadsága alárendelődik a zsidó érdeknek (szájzár-törvény). Ha a holokausztot gúnyoló dalokat játszik egy angol nő, az angol nő szabadsága rendelődik alá a zsidó érdeknek (lásd Alison Chabloz esetét, aki két hónap börtönt kapott a toleráns, az emberi jogok iránt érzékeny Angliában pár zsidókat gúnyoló daláért, de a világhálós szólásszabadságtól már egy ideje el volt tiltva eleve). Ha a zsidó befolyásról panaszkodik a francia ember, a francia ember szabadsága alárendelődik a zsidó érdeknek (lásd a fenti esetet). Ha a zsidók nem fehér bevándorlás támogatásában való domináns szerepéről (Charlottesville), vagy az izraeli háborús bűnökről panaszkodik (az Izrael-ellenes BDS bojkottmozgalom), az amerikai ember szabadsága rendelődik alá a zsidó érdeknek. Vagy az osztráké, a németé stb…

Mindez összhangban van a nemzetközileg látható zsidó aktivizmus módszereivel és céljaival. Ahogy a TEV feljelentésében is áll: ha valaki rámutat a zsidóság által okozott károkra, az „gyűlöletkeltő szónok" lesz, akinek „felelősségre vonása kell, hogy megtörténjen".

Franciaországban a LICRA és CRIF zsidó szervezetek a politikai elit kegyeltjei, befolyásuk jelentős: szintén 2019 szeptemberében Renaud Camus író, a „nagy lecserélés" (grand replacement) azóta nemzetközileg népszerűvé vált szlogenjének megalkotója 2 hónap börtönre lett ítélve a bevándorlás és iszlamizáció kritizálása miatt. A börtönt azonban elkerülheti, ha 1 800 eurót kifizet a zsidó LICRA, és az SOS Racisme szervezetek számára. Ez utóbbi szintén zsidó, amint arról korábban írtam: azt „1984-ben a zsidó diákszövetség, az UEJF segítségével alapította Julien Day, szefárd zsidó, aki később szocialista képviselő lett. Jelenlegi vezetője a félig zsidó, félig szenegáli Cindy Léoni." Az SOS Racisme tagjai még olyanok is, mint a zsidó Patrick Klugman, aki az ügyvédjük, illetve a meztelenkedő, hisztérikus feminista (szintén zsidó hátterű) Femen jogi képviseletét is ellátta már.

Abban az elemzésemben szintén bemutattam, hogy az angliai cenzorok is jelentős mértékben zsidók voltak, akik hosszas aktivizmus hatására érték el, hogy szigorú szájzár-törvény lépjen érvénybe, elhallgattatva az angolokat, ha a zsidók szerint nem elfogadható dolgot mondanak. Amint azt a Zsidó Világkongresszus oldalán egy 2010-es Zsidó Krónia-cikkből idézte:

A szólásszabadság korlátainak szabályozását jelenleg dolgozza ki a Brit Zsidók Képviselőtanácsa [Board of Deputies of British Jews] és a Közösségi Biztonsági Alap [Community Security Trust]. A tanács, mely a brit zsidóság esernyőszervezete, megújította elkötelezettségét, egy „erős és kompromisszumot nem ismerő álláspontot a szélsőséges ideológiák ellen, melyek hátrányosan érintik a zsidó közösségeket".

Már a fentiek is világossá teszik fajvédő céljaikat, de amint azt a Wikipédián is olvashatjuk, a szervezet „1994-ben alakult azzal a céllal, hogy biztosítsa a zsidó közösség biztonságát és védelmét" – azáltal, hogy az őshonos fehér ember saját népének biztonságát és védelmét kívánó beszédet, például az iszlamizáció vagy a zsidó káros befolyás kritizálását büntetik. A zsidó érdek ismét a fehér ember érdekét tiporja el, annak saját hazájában. Mindez olyan szintű mára már, hogy az amúgy szigorúan büntetett beszéden túl a még nem büntetendő beszéd miatt is indulnak eljárások, A The Telegraph beszámolójának a címe beszédes A rendőrség 120 ezer „nem bűntény" gyűlöletincidenst rögzített, amelyek gátolhatják a vádlottakat a munkaszerzésben. Mint kiderül, a feljegyzett „gyűlöletincidensek" egy adatbázisba kerülnek, ami miatt a munkáltató elutasíthatja az eretnekek alkalmazását, akkor is, ha nem volt a kifogásolt vélemény bűncselekmény. Ilyesmi lehet például egy transzvesztitát nem az általa megkövetelt nemű személyes névmáson szólítani. (Nem túlzó példa: tavaly ezért tartóztattak le egy angol anyát.)

A fentiek fényében nem túl meglepő, hogy idén az amerikai hatalmas cionista lobbi, az AIPAC szokásos rendezvényén is felszólal majd a kóser Kurz, ahová elkíséri Engelberg is. A zsidó politikus meglátogatja sajátjait, s viszi zsebében az osztrák kancellárt. Mehet büszkén, mert míg a zsidóság (vélt vagy valós) érdekeit eléri politikai és jogi szinten, akár a faji cionizmus védelmében is, addig pártja az osztrák nacionalisták betiltását akarja elérni.

Hol van a fordulópont?

Damon Centola professzor a Pennsylvania Egyetemről a Science magazinban publikált egy kutatást 2018-ban, miszerint ha valamilyen kisebbségi érték vagy vélekedés elér kb. 25 százalékot, az lecseréli az addigi berendezkedést, és abból lesz az új többségi vélekedés.

Kísérletükben 194 ember vett részt, akiket tízfős csoportokra osztottak. Ezeknek a csoportoknak egy világhálós játékban kellett együttműködniük új szociális értékek megteremtésében. Minden körben spontán mód lettek kiválasztva a csoportok tagjai, akiket csoporton belül kettesével párosítottak, és egy idegen fényképét mutatták nekik. Mindenféle összebeszélés nélkül mindenkinek egy nevet kellett adnia az arcoknak, majd a körök végén felfedték a mindkettejük által adott neveket. 10 centet kaptak, ha ugyanazt a nevet adták neki, 10 centet vesztettek, ha másmilyent. Bár egyszerre csak egyvalakivel lehettek kapcsolatban, idővel ugyanazt a nevet adták a képeknek. Ekkor a kutatók újabb tagokat adtak a csoportokhoz, akik szándékosan más és más neveket javasoltak. Ezen felforgatók száma csoportonként változott. A kutatók ezzel arra jutottak, hogy a felforgatók akkor voltak sikeresek megváltoztatni a kialakult szokást, ha számuk elérte a 25 százalékot. Annál kevesebb sosem vezetett sikerre, ha annál több, mindig sikeres volt. Sose volt köztes állapot.

Centola matematikailag és számítógépesen is lemodellezte mindezt, ugyanerre az eredményre jutva: „Láthatod a sikertelenségek halmazát 25% alatt, és a sikerek halmazát 25% felett. Matematikailag ezt jósoltuk, de valós népességgel látni fenomenális volt" – mondta. Tekintve, hogy a töréspont elhelyezkedése sok mindentől függ, a kialakult szokáshoz való ragaszkodás komolyabb jutalmazása esetén is csak 30 százalékra emelkedett az, azt sugallva, hogy – bár a 25% elérésekor nem történik csoda – egy elkötelezett kisebbség, egy kritikus tömeg még így is sikeresen forgathatja fel a többséget.

Máshogy kifejezve: egy határozott, stabil 25% képes maga mellé állítani egy határozatlan, vagy lazább 75 százalékot. Valóban: láthattuk Nyugat-szerte, hogy az egyre gyökértelenebbé váló népességek felett növekvő befolyást szerzett az erősen motivált, határozott és céltudatos irányelveket képviselők csoportja. A homoszexualitást messzemenően elutasította a fehér ember csak 10-20 éve Nyugat-szerte, mára már ez mondhatni, hogy megfordult. Az agresszív deviánslobbi és médiabeli propaganda behódolásra vette rá a többséget. Ezért fontos az abnormálist kirekeszteni, mert ha normalizálásra kerül, a normalitást dönti romba. Ezt a célt szolgálta a kultúrmarxista irányvonal folytonos fehérellenes kritikája, a dekonstrukció, relativizálás, rombolás, megalázás, bűntudatkeltés: ha elbizonytalanodik saját kultúrájában a társadalom, utat enged az erőszakosan terjeszkedő kisebbség hatásának. Mindez kevésbé lehetséges, ha stabil marad az alap, és a kisebbségi hatás nem ér el kb. 25 százalékot, mert nincs rá módja. Hogy például a deviánspropaganda elér-e kb. 25 százaléknyi jelenlétet az életben, vagy nem engedjük, rajtunk múlik, de ha mindig gond nélkül tarthatnak rendezvényeket, mehetnek iskolákba gyerekekhez, megjelenhetnek kulturális területeken, átbillen a mérleg oda, ahol ez már normális lesz és mindennapi – lásd tőlünk nyugatabbra.

Konklúzió

Mindebben a fentebb vázolt jogi hadviselésben a zsidó mártírszerep bizarr fricskát kap, hiszen a „nagyon, nagyon büszke zsidó", akinek minden cselekedetét a judaizmus alapozza meg, a vélt-valós faji ellenségei ellen vív jogi harcot egy sokmilliós gépezet fejeként, nyíltan fenyegetőzik tekintélyes magazinokban a fősodratú filoszemita berendezkedés elismerő bólogatása közben. Máshol a nemzetbiztonsági bizottság tagja intéz jogi támadást a törvényt betartó hazafiak ellen, esetleg százmilliós nemzetközi szervezetek, a világ legnagyobb világhálós felületei, politikusok és kormánytagok, törvényhozók intéznek nyílt jogi támadást ellenségeik – jellemzően a gazdanép tagjai és érdekei – ellen. Nem igazán egy elnyomott, erőtlen és kiszolgáltatott csoport képét festi mindez – ellenben a sokszor semmiféle befolyással, hatalommal, támogatással nem rendelkező „antiszemitákkal", akik oldalán csak az igazság van, s szembe velük a héber Góliát, annak minden szerteágazó, sok százmilliós infrastruktúrájával, egyenes bejárással a politikai elit irodáiba és médiumaiba.

Hasonlóan idehaza is azt láthatjuk, hogy a TEV és társai folyamatosan az örökösen „erősödő antiszemitizmus"-ról beszélnek – ahogy teszik azt hasonszőrű szervezeteik világszerte –, ám ennek ellenére mégis kulcsuk van a politikai berendezkedés mindkét oldalának elitjét képező szervezetekhez és politikusokhoz, akik szinte egymáson taposva igyekeznek a kedvükben járni: a félmilliárdos támogatástól a temető- és zsinagógafelújításokon át a Sorsok Háza feletti irányításig, a sor szinte végtelen. Miközben az antiszemitizmusról való panaszok miatt már az ember azt hinné, egy kiszolgáltatott csoportról van szó, mögöttük egyöntetű támogatás áll, nem csak mindenkori érdekeik kapcsán, de még a magyarok saját történelmét, és történelmi személyiségeit is a zsidók szemszögén, értékítéletén keresztül kellene megítélnie a magyarnak: legyen szó megemlékezésekről (pl. a Horthy kapcsán felhozott „halálvonatok") vagy az oktatásról (nem elég a zsidó a tantervben), de ez a lista is szinte végtelen…

A józan ember közben tehát levonja a nyilvánvaló következtetést: az „antiszemitizmus" (értsd: a zsidó törtetés miatti mindennemű ellenkezés) éppen egyenes következménye pont ennek a kiváltságosságnak és a gazdanépek elnyomásának, kizsákmányolásának, megalázásának – legyen az jogi hadviselés, szájzár-törvények, kulturális arcátlanság, esetleg demográfiai manipuláció a nem fehér bevándorlás és fajkeveredés támogatásán keresztül. A két jelenség nem egymástól független, és hatalmuk nem abból fakad, hogy őket ennyire megvetik (és megvetették) mindenkor és mindenhol, hanem pont fordítva: nem az ellenhatás okozza az azt kiváltó hatást.
 

Amit jogi úton és politikai lobbizással ideig-óráig elérnek ezzel a zsidók, az történelmi szemmel csak időszakos eredmény: semmiféle elnyomás, megaláztatás, megfélemlítés és büntetés nem fog irántuk tiszteletet kiváltani a legbelül igazságszerető fehér emberben, hanem éppen ellenkezőleg. Az efféle módszer – ahogy a bolsevik gépfegyveres módszer anno – csak addig tart, ameddig egy szebb kor el nem söpri azt. Egy ilyen korban azonban a zsidó zsarnokoskodás és arcátlanság élő emléke senkit se fog irántuk kegyelemre ösztönözni. Ezt láthattuk ciklikusan a történelemben. A befogadó nemzet szeretete és tisztelete mindenki számára békésebb és biztonságosabb lenne, kölcsönös tiszteletet és szeretetet váltva ki, ámde ugyanez a múlt azt is mutatja, hogy a zsidóság se nem képes, se nem hajlandó erre: az elnyomás, kizsákmányolás, felforgatás az a stratégia, amellyel már oly' sokszor éltek, s élnek ma is. Így az arra adott válasznak is ahhoz illőnek kell lennie, az eddigiek végleges megoldást láthatóan nem eredményező mivoltából is tanulva.

Ha komolyan vesszük, hogy a Kaplan-félék szerint a legnagyobb veszély a káros zsidó befolyásra a szókimondó, meg nem alkuvó és határozott fehér egység elérése, és ha hihetünk Centola kutatási eredményének a kb. 25 százalékos fordulópont kapcsán, illetve, amennyiben pontosak a TEV általi felmérés adatai, miszerint az emberek 15-21 százaléka látja a zsidókkal kapcsolatos bajokat, akkor a további teendőnk világosan áll előttünk.

Csonthegyi Szilárd – Kuruc.info


Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Most azt hazudják odaátról, hogy a görög - török migránshordák és határok helyzete mindössze "riogatás", és nem jönnek, de majd ha ideérnek, ha ugyan, akkor azonnal követk

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs

Pokoli jelenetek tanúi lehetünk a török–görög szárazföldi határon és a tengeren is. A görög rendőrség és a hadsereg emberfeletti erőfeszítéseket tesz, hogy megakadályozza a migránstömeg bejutását az országba.

2020. március 4. 10:47

Állandó a könnygáz használata, hang- és fénygránátokkal, gumilövedékekkel lövik a tömeget, egy ember állítólag meghalt, ezt a görög belügyminiszter határozottan cáfolta. Az illegálisan görög földre jutó migránsok tucatjait ítélik el gyorsított eljárásban, és több mint három évre börtönbe zárják őket.

Eközben a görög hadsereg éleslőszerrel hajt végre gyakorlatot a határ leginkább veszélyeztetett szakaszán. A tengerről érkező felvételek és hírek még felkavaróbbak. Leszboszon a helyi lakosok akadályozzák meg erőszakkal, hogy a migránsok szárazföldre lépjenek. Botokkal tolják el a csónakjaikat a parttól, aki mégis partra lép, azt megverik, de megvertek már NGO-aktivistát is. Ennél is döbbenetesebb látni, amikor a görög parti őrség hajója figyelmeztető lövésekkel (!) fogadja a migránsok zsúfolt gumicsónakját, és a parti őrség egyenruhása szintén bottal tolja el a hajótól a felkéredzkedni akaró migránsokat.

Felkavaró mindezt látni, ám tökéletesen érthető. Érthető a hatóságok roppant határozottsága és keménysége, a civilek embertelennek tűnő védekezése. Mert ki várhatná el például a leszbosziaktól, hogy csendben tűrjék, ahogy egy immár őket meghaladó létszámú embertömeg elözönli szigetüket? Ráadásul ez az embertömeg egyszerűen nem hajlandó tudomásul venni a befogadók kultúráját, vallását, tradícióit és életvitelét, hanem csak jön, van és követel. Éppen ideje a görögök eszmélésének. Ismétlem, mindez felkavaró, ám tökéletesen érthető.

Ám a csönd érthetetlen.

Emlékeznek még, amikor egy agresszív tömeg megtámadta Röszkénél a magyar rendőröket? Emlékeznek, ahogy minden kezük ügyébe eső tárggyal dobálták a határvédőket? Akkor a magyar rendőrök könnygázzal és vízágyúval védték meg a határt és persze önmagukat. Emlékeznek, mi volt akkor a reakció a nemzetközi sajtóban, a Soros-féle szervezetekben és persze az unióban? Emlékeznek még arra a töménytelen mennyiségű hazugságra, a felháborodásra, a leckéztetésre, a nácizásra, a megbüntetésünk követelésére?

És emlékeznek még, amikor egy magyar operatőrnő elgáncsolt egy betörő migránst, akkor éppen hogy be nem vonultak a kéksisakosok! Hetekig tartó hecckampány, felháborodás, szemétkedés kísérte az esetet, még jó, hogy meg nem lincselték azt az asszonyt.

Nos, feltűnt már önöknek a fülsiketítő csönd, ami a mostani görög eseményeket kíséri? Ismétlem: könnygáz, vízágyú, hang- és fénygránát, gumilövedék, éleslőszeres hadgyakorlat, figyelmeztető lövések, megvert migránsok és megvert NGO-aktivisták, börtön és botokkal a tengerbe visszatolt migránsok – ez van most Görögországban.

És mindezt a teljes csend kíséri a pénzért és hatalomért hisztériázók és hazudozók részéről. Nos, amikor az EU ilyen-olyan vezetőire, a nemzetközi liberális sajtóra és a Soros-féle szervezetekre gondolnak, akkor mindezt ne felejtsék. Aljas, becstelen, hazug, gazember – ezek azok a szavak, amelyeket keresgéltek velük kapcsolatban.

És a legfontosabb, hogy mindezt el ne felejtsék akkor, amikor majd újra a magyar határnál lesznek pokoli jelenetek, és elkezdenek majd bennünket gyalázni. Nagyon fontos megjegyezni egy életre: ezeknek a gazembereknek a véleménye, a követeléseik és a fenyegetéseik annyit sem számítanak, mint szellentés a tornádóban.

Addig pedig: hajrá, görögök!

Bayer Zsolt

magyarnemzet.hu

You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Női bíró mentette meg a TÉSZ alól ... feminizmus a liberalizmus nevű gyűlöletideológia részhalmaza! "Áldozati" prioritás listán a c1ggány bűnöző előrébb van még a gyerekné

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs

A bíróság nem látta bizonyítottnak a gyilkosságot, csak azt, hogy a borsodnádasdi "fiatal" dobta a vízgyűjtő aknába. Azt, hogy előtte ki verte össze, ki fojtogatta, azt a bíróság nem tudta a "fiúra" bizonyítani, aki persze "ott sem volt" az erőszaknál, és csak "megijedt" szegény, hogy nehogy őt gyanúsítsák meg a bűncselekménnyel, ezért dobta az élettelen testet az aknába… 

Mindössze négy évre ítélte első fokon a Miskolci Törvényszék azt a 22 éves "fiatalembert", aki a vád szerint bedrogozva és ittasan agyonverte a 17 éves K. Csengét, majd egy vízelvezető aknába dobtaírja a Blikk.

A nyomozás közben kiderült, a kislány még élt, amikor a vízbe került, a bírói ítéletből pedig az, hogy a hatóságoknak nem sikerült bizonyítaniuk (!), hogy B. Roland verte volna össze a lányt. Ő tagad, annyit ismert be, hogy találkozott a lánnyal, és hogy később, amikor ismét látta, össze volt már verve. Azt állította, hogy megijedt, hogy őt fogják gyanúsítani, és ezért dobta be az aknába.

A nyomozás során is mindössze annyit tudtak tényszerűen megállapítani a hatóságok, hogy a lányt B. dobta az aknába, ezért a bíró szerint B. Roland gondatlan emberölésben bűnös. A "fiatalember" – mivel már letartóztatásban leülte a büntetés idejét – a lap szerint szabadlábon távozhatott. 

A meggyilkolt lány édesanyja a tárgyaláson kis híján összeesett, támogatásra volt szükség, hogy talpon maradhasson, de a Blikk szerint a folyosón elájult, ezért mentőt kellett kihívni.

A kuruc.info-n látható arccal, névvel az elkövető, illetve a történet akkori leírása ITT és ITT.

(Index, kuruc.info nyomán Szent Korona Rádió)

You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at kreuzfeldildiko@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.