2020. január 17., péntek

FB-RSS feed for Kiss Balázs: New items

FB-RSS feed for Kiss Balázs
Video

Orbán Viktor miniszterelnök azzal, hogy nagyon óvatosan, de nagyon Å'szintén elmondta azt, amit gondol a gyöngyöspatai szegregációs perben hozott bírósági döntésrÅ'l, megadta nekünk a lehetÅ'séget arra, hogy a több évszázados magyar-cigány együttélés keserves gondjáról kezdjünk el végre Å'szintén beszélni, különben soha nem verekedjük ki magunkat belÅ'le â€" hangzott el a Sajtóklubban, annak apropóján, hogy hatalmas felzúdulást keltettek a balliberális oldalon, a kormányfÅ' azon szavai, amikor az évindító sajtótájékoztatóján kifejtette, igazságtalannak tartja a gyöngyöspatai cigány családok számára megítélt százmillió forintos kártérítést. Sajtóklub Huth Gergellyel, Gajdics Ottóval, Bencsik Andrással és Bayer Zsolttal.

Kövessenek minket közösségi felületeinken!
â–º Facebookon: https://www.facebook.com/hirtv/
â–º a honlapunkon: https://hirtv.hu/


Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Ez az "írónÅ'" is tipikus fajtabéli : semmiféle értékelhetÅ' műve nincs, viszont liberális körök kitartottja. Gerinctelen, passzív befogadó, hitvány alaptermészetű emberek gyakran kiszolgálják a hatalmat. Ami nem azonos a kormánnyal : ahol a sok pénz, komoly nézettségű média, mély társadalmi beágyazottság és szervezettség, akár NGO-kkal akik nem civilek hanem LOBBISTÁK... most éppen családellenes és férfiellenes propaganda kampány várható. HA nem várjuk, akkor is lesz. Az új nÅ'i generációt az ilyen péterfy éva félék természettÅ'l irtózó módon férfigyűlölÅ'vé, család és gyerekellenessé akarják programozni, oktatásnak hazudott, művészetnek vagy szórakoztatásnak álcázott alig bujtatott politikai propagandával mérgezik a lelkeket. Nyugaton már régóta ez megy.Bemondásra hurcolnak meg férfiakat már most, és akkor követelik hogy még külön törvények szentesítsék ezt a justizmordot... Miért ennyire ellenségesek a hatalom valódi birtokosai a férfinemmel szemben? Hiszen vannak bÅ'ven liberális, álbalos, sötétzöld szélsÅ'ségeket képviselÅ', kártékony férfipolitikusok. Meg tehetségtelen kurzusírók is, labanckomcsi családból mint Esterházy Péter volt. De a ballib networkból megélÅ' kollaboránsok össztársadalmilag akkor is kevesen vannak. A többségrÅ'l van szó, a jónéprÅ'l. A férfiak jóval kisebb valószínűséggel lesznek lelkes liberálisok, akik még önszorgalomból IS kampányolnak, mint aktivisták az éppen aktuális divatÅ'rület szolgálatában pl. a hamis klímahisztéria, migráció feltétlen támogatása, devianciák népszerűsítése... szinte magától megy a normalitást pusztító gépezet, csak divatba kell hozni sorra az új Å'rületeket, pl. a filmipar és a nÅ'i magazinok segítségével. De hát azok a maradi férfiak nem tudnak semmiért se lelkesedni. Akkor hát jöhet a kriminalizáció, hogy se szabadságuk, se szavuk se szavazatuk ne legyen? :3

Az elmúlt idÅ'szakban több életellenes családon belüli bűncselekmény történt nÅ'k illetve gyerekek terhére illetve egyes esetek nagyobb figyelmet kaptak. A feminista lobbisták ezeket a felkavaró, de egyébként egyedi, ritka drámákat lovagolják meg és igyekeznek férfiellenes törvénykezést sürgetni. A NANE, a PATENT és más férfigyűlölÅ', feminista lobbiszervezetek fokozták tevékenységüket, és petíciókat, vádaskodó nyílt leveleket írogattak, amelyekben azzal bombázzák a kormányt illetve az igazságügyi miniszternÅ't, hogy Å'k felelÅ'sek ezeknek a nÅ'knek a haláláért. â€" A morális pánikkeltés és a sárdobálás átlátszó, régi, ósdi eszköze a feministáknak, de lehetséges, hogy ezzel a kommunikációval most jelentÅ'sebb áttörést értek el, mert úgy tűnik, hogy Varga Judit igazságügyi miniszer az általuk sugalmazott “közhangulatra” válaszolt egy videóüzenetben.

A feminista szervezetek két rövidtávú célt tűztek maguk elé: az Isztambuli Egyezményt akarják ratifikáltatni és el akarják töröltetni azokat a törvényeket, amelyek szigorúan elÅ'írják az apák láthatási jogát és megfelelÅ' jogalkalmazás esetén azt erÅ's szankciókkal képesek is kikényszeríteni.

Néhány nappal ezelÅ'tt Varga Judit a következÅ' nyilatkozatot adta közre saját Facebook oldalán:

A kormányzati, közjogi kommunikáció vénasszonyok pletykaklubjává fajul, amikor Varga Judit igazságügyi miniszternek személyes, sÅ't személyeskedÅ' nyílt levelekben társalog a feminista aktivistákkal. Páterfy-Novák Éva írónÅ' és feminista aktivista a következÅ' tegezÅ'dÅ' nyilvános levelet küldte el korábban Varga Judit miniszter asszonynak:

Nyílt levél Varga Judit igazságügyi miniszternek

Tisztelt Miniszter Asszony, Kedves Judit!

Péterfy-Novák Éva író vagyok, de most, mint nÅ', mint anya írok neked.

ElÅ'ször is engedd meg, hogy mint földimet (én, mint egykori miskolci diák, például sok szörpöt megittam igen tiszteletreméltó édesapád által vezetett egységben), mint másik nÅ't, mint anyát tegezzelek.

Azt mondjuk kifejezetten sajnálom, hogy középiskolai éveinket nem ugyanabban az intézményben töltöttük (még akkor is, ha húsz év különbséggel tettük volna), mert úgy vélem, almamáterem, a Herman Ottó Gimnázium levegÅ'je, szellemisége mindenképpen jót tett volna neked.

De nem azért írok neked, hogy azon lamentáljak hogyan, és mikor vált belÅ'led olyan ember, amilyen ma vagy, és mivel nem szeretnék túl hosszú és unalmas lenni, így a lényegre is térek.

Szeretném, ha elmondanád nekem, nekünk, akiket ez érdekel (mert sokunkat érdekel), hogy hány nÅ'nek és gyermeknek kell még meghalnia, hogy komolyan vedd a családon belüli erÅ'szakot.

Hogy komolyan vedd nÅ'ként, anyaként.

Hogy komolyan vedd miniszterként.

Szeretném, ha válaszolnál arra, hogy a féléven belül három „családirtás” elegendÅ' indok-e arra, hogy legalább résnyire kinyisd a szemed, hogy átértékeld a lekezelÅ', lenézÅ' kommunikációdat ezzel kapcsolatban.

Szeretném, ha magyarázatot adnál arra, hogy ki a felelÅ's a 2019. december 15-én GyÅ'rben elkövetett családirtásért.

Ne maszatolj kérlek, én nem azokat a személyeket keresem, akik engedték a láthatást (nyilván a törvény által megkötött kézzel, akár téves szakértÅ'i véleménnyel, amivel kapcsolatban szintúgy tudjuk, mennyire kötött a kezük), mert véleményem szerint „fejétÅ'l büdös a hal”.

Azt mondd meg nekem, drága Judit, kedves földim (aki anya, asszony, nÅ' vagy), hogy rajtad kívül kik azok (ha lehet kérnem név szerint), akik úgy vélik, hogy az Isztambuli Egyezmény ratifikálása veszélyes a társadalomra, akik szerint többek között a 31. cikk (amit azonnal idézek is, hogy figyelmesen elolvashasd), nem más, mint politikai hiszti.

Ha most anyámat idézném, akkor azt mondanám, hogy adok én nektek mindjárt olyan politikai hisztit, hogy arrulkódulsz, de nem idézem anyámat, így csak annyit kérdezek, hogy nÅ'ként, anyaként, miniszterként véleményed szerint van-e neked felelÅ'sséged a tegnap történtekben.

És ne, ne háríts Judit, ez nem az a szint, amikor lesöpörheted magadról a mocskot.

Ez az a szint, amikor ki kell állnod, elnézést kell kérned, és azonnal kampányolnod kell a ratifikálásért.

Hogy értsd is, mire gondolok, idemásolom az Isztambuli Egyezmény 31. cikkét.
Kicsit nagyobb betűre is váltok, hogy könnyebben el tudd olvasni.

31. cikk â€" SzülÅ'i felügyeleti jog, láthatási jog és biztonság

1. A részes felek megteszik a szükséges jogalkotási vagy más intézkedéseket annak biztosítása érdekében, hogy a szülÅ'i felügyeleti jogra és a gyermekláthatási jogra vonatkozó határozatok meghozatalakor figyelembe vegyék a jelen Egyezmény hatálya alá tartozó erÅ'szakos cselekményeket.
2. A részes felek megteszik a szükséges jogalkotási vagy más intézkedéseket annak biztosítása érdekében, hogy a láthatási jog vagy a szülÅ'i felügyeleti jog gyakorlása ne veszélyeztesse az áldozat vagy a gyermekek jogait és biztonságát.

Reménykedve (mert ugye az hal meg utoljára) várom válaszod.

Szeretettel ölel: Évuka

A Varga Juditnak szegezett feminista vádak persze pont annyira “eszesek”, mintha minden kocsmai pofozkodásért és az abban résztvevÅ' garázdák sikertelen alkoholelvonó kúrájáért is személyesen a minisztert tenné valaki felelÅ'ssé. Ennek ellenére lehetséges, hogy ha “Evukán” és az Å' hatásgyakorló képességén múlik, akkor kapnak a férfiak olyan Isztambuli Egyezményt a nyakukba, hogy “arrul kódulnak”. MegdöbbentÅ', hogy erre az alpári levélre még ha kisebb visszautasítással a hangütésében, de Varga Judit mégis nyilvánosan, érdemben válaszolt:

Tisztelt Péterfy-Novák Éva!

Visszautasítom, hogy két gyermek borzalmas halálát alantas politikai haszonszerzésre akarják felhasználni. Anyaként és igazságügyi miniszterként, mint minden jóérzésű embert, engem is lesújtott a gyÅ'ri gyermekgyilkosság tragikus híre.
A vonatkozó magyar jogszabályok megfelelnek az Isztambuli Egyezmény követelményeinek, konkrétan az említett 31. cikknek is. Mindez persze nem elégséges, ha ilyen tragédia elÅ'fordulhat. Átfogó kormányzati vizsgálat elrendelését kezdeményezem a felelÅ'sség tisztázása érdekében, hogy egyértelműen kiderüljön, a konkrét tragikus esetben mulasztott-e bármelyik állami szerv vagy annak alkalmazottja. Őszinte részvétem az Édesanyának és az egész családnak!

Kénytelenek vagyunk észrevenni, hogy bár Varga Judit visszautasította, hogy “alantas politikai haszonszerzésre akarják felhasználni”, de a végeredményt  tekintve maga is meglovagolta a feministák által felkorbácsolt hangulatot illetve a “nÅ'k és gyermekek védelmének” témáját, még ha úgy ültették fel a lóra Å't, akkor is.

Úgy hírlik, hogy hasonlóképpen pajtási viszonyban levelezget és társalog Varga Judittal a gyűlölködÅ' feminista facebook klubokból szalajtott MérÅ' Vera (“Veruka”?). Péterfy-Novák Évával egyesítve erÅ'iket már egy újabb levélben is tovább ütötték a vasat. Felismerve, hogy programot adhatnak a miniszternÅ'nek, most már MérÅ' Vera részletesen meg is üzente, hogy mit is kell(ene) tennie. “Természetesen” Å'ket, a nÅ'szervezeteket haladéktalanul megkeresni.

A feminista végkövetkeztetésekben mindig elÅ'kerül valamiféle nÅ'i törvények követelése is. “Természetesen” sohasem egyenlÅ'ségpárti törvényeket szeretnének, hanem olyan diszkriminatív, a férfi áldozatokat semmibe vevÅ', férfigyűlölÅ' törvényeket, mint például az Isztambuli Egyezmény. Értsük meg a feminista lelkületet! Nekik nem az a lényeg, hogy pragmatikus bűnmegelÅ'zési eljárásokkal távol tartsa magától a társadalom a kriminális személyiségeket, hanem hogy végre kimondja a miniszternÅ' is azokat a varázsaltos szavakat, melyek a szemét, elnyomó, “strukturális erÅ'szaktevÅ'” férfiakról szólnak. Bármi áron akarják az Isztambuli Egyezményt, merthogy az már rögtön az elején a férfigyűlölÅ', radikális feminista dogmával kezdÅ'dik és Å'k ilyen alapvetÅ', ratifikált kereteket szeretnének a további férfigyűlölÅ' törvénykezés kikényszerítéséhez.

Kifejezetten vészjósló, de minimum “félreérthetÅ'”, ha Varga Judit ilyen hangulat, feminista hisztériakeltés közepette jelenti be, hogy a jelenlegi magyar törvények a korábbi meggyÅ'zÅ'désével szemben sem elegendÅ'ek, “ha ilyen tragédia elÅ'fordulhat” és hogy a szülÅ'i felügyeleti jog és a láthatási jogok felülvizsgálatát is szükségesnek érzi. Amikor egyes kriminális esetekbÅ'l általánosítóan férfiellenes felülvizsgálatok szükségességét vezeti le valaki, az több, mint aggasztó. Köztudott, hogy a feminista lobbisták számos esetben arról érveltek, nyilatkoztak, hogy az általuk “kényszer láthatásnak” aposztrofált törvények kerüljenek eltörlésre és lényegben az anyák dönthessenek önhatalmúlag, hogy mikor és milyen keretek között engedélyezik a láthatást az apa számára. Ha Varga Judit felülvizsgálatot emleget a láthatási és felügyeleti jogosultságokkal kapcsolatban, akkor az apák és az érdekképviseletüket ellátó férfiszervezetek jogos aggodalmát ébreszti fel.

Amikor Varga Judit, a fenti videó kapcsán megindokolta, hogy miért nem támogatják az Isztambuli Egyezményt, csupán a kötelezÅ' gender-oktatást és a létrehozandó bevándorlási kiskaput említette. Felháborító és tűrhetetlen, hogy a kormányzati kommunikáció még soha egyetlen szóval sem adott hangot annak, hogy akceptálják a férfiszervezetek tiltakozást, merthogy az Isztambuli Egyezmény diszkriminatív és semmibe veszi a családon belüli erÅ'szak fiú-férfi áldozatait. Holott az Országos Kriminológiai Intézet által már 2005-ben elvégzett kutatásból tudhatjuk, hogy a kiskorúak sérelmére a családban elkövetett bűncselekmények áldozatainak 66 százaléka fiúgyermek és a családon belül elkövetett emberölések áldozatainak 61 százaléka férfi. Nemzetközi kutatásokból azt is jól tudjuk, hogy a kiskorú gyermekek terhére megvalósuló erÅ'szakos bűncselekmények elkövetÅ'je illetve egyik társtettese hozzávetÅ'leg kétharmad részben az anya. Mindezek miatt egyenesen valóságtagadás, amit az Isztambuli Egyezmény a “családon belüli erÅ'szakról” állít és csakis azt a “strukturális erÅ'szakot” hajlandó felismerni, amelynek az elkövetÅ'i nem a nÅ'k.

Látva más európai államokban a feminista erÅ'k hatalomátvételét; a feminizmus szívós, akár apró lépésenként is az egész társadalmat romba döntÅ' erejét, roppant aggasztó, amikor Varga Judit igazságügyi miniszternÅ' efféle kommunikációval lép a nyilvánosság elé. “Rosszabb idegzetű” férfiemberekben ilyenkor felmerül az a hátborzongató, â€" de valójában nem is annyira képtelen â€" disztópia képe is, amikor Evuka, Veruka és Judika együtt megbeszélik és eldöntik, hogy milyennek is kell lennie a világnak a jövÅ'ben.


Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Ez is rossz csere volt. Majd jól megszedi magát a hatalom és pénzéhes brancs kültagja volt eddig, mióta polgármestert csináltak belÅ'le, szedi meg magát rendesen.Többek közt, lakástűzkárosultak kárára !!!!!
Krisztina, a proli

ElÅ'nyösebb számomra függetlenként politizálni, mint a FÅ'városi Közgyűlés bármelyik frakciójába beülni, mondta nemrég Baranyi Krisztina, Ferencváros polgármestere. „Engem függetlenként ismertek meg”, indokolta döntését. Így nem kötik Å't a kerülettel kapcsolatos ügyekben pártérdekek.

A tiszta kéz és kendÅ'zetlen igazság független nagyasszonya máris ellentmondásba kerül magával, hiszen a második férjével 40 millió forintért vásárolt ingatlanát véletlenül kihagyta 2016-os vagyonnyilatkozatából, mint az Együtt ferencvárosi képviselÅ'je és pártja korrupcióügyi szóvivÅ'je. Magyarázkodni kényszerül parkolási csalás vétsége miatt is â€" a rendÅ'rség ismeretlen tettes ellen nyomoz â€", mert az eljárás során kiderült, a visszaélésben érintett jármű üzemben tartója Baranyi Krisztina volt.

Arról pedig saját maga beszélt, hogy a romagyilkosságok idején eleinte Milla-szimpatizánsnak, majd aktivistának szegÅ'dött, mostanság, azaz napjainkban független polgármesterként kormány- és korrupcióellenes oratóriumokat ad elÅ', megfeledkezve arról is: valamikor soron kívül és kedvezményesen jutott ferencvárosi bérlakáshoz. (Ilyenre ezrek várnak a kerületben.)

Keresztényellenes kirohanása sem vall függetlenségre, hiszen a tűzvészben használhatatlanná vált Ráday utcai református kollégium helyreállításához szükséges területfoglalási díjat nemhogy elengedte, de 200 milliót számláz a református egyháznak, miközben egykori párttársával és a volt SZDSZ-es Gegesy Ferenccel szabálytalanul közbeszereztetett parkolási rendszert sem képesek működtetni, aminek következményeként csaknem 200 milliós bevételtÅ'l esik el a kerület.

Ugyancsak a független Baranyi nyilatkozta nemrég, hogy amíg az SZDSZ élt és szuszogott, addig Å' a liberálisok bűvkörében élt, rájuk szavazott. Mégis az Å' szájából hangzott el a „sohasem készültem politikusnak” kijelentés is. A rendszerváltás után a kis Moszkvának keresztelt Salgótarjánban a szabad demokraták szekerét tolta, és vált amolyan balkézrÅ'l zöldpártivá, a városbeliek szerint: „zöldséges harcossá”.

Annak idején festÅ'-mázoló apjával és „szolgáltatói szektorban dolgozó anyjával” derűs kedvvel csaptak vállalkozásokba, mint mondta: „Volt pékségünk, meg sütöttünk hamburgert.” A húsdarálás, a tészta- és krumplislaska-gyúrás izgalmas idÅ'szakában ment férjhez egy algériai férfiúhoz, és „sorra jöttek a gyerekek”. KésÅ'bb, 2003-ban állítólag szó nélkül otthagyta Nasszert, gyermekei apját annak emberi és anyagi problémái, tartozásai miatt.

Pestre költözött. A nagy utazást megelÅ'zÅ' években a városi Karancs szállodához tartozó bisztró helyiségében, ahol addig hamburgerezett, gyógyszertárat alapított és azt vezette, ezt szintén Å' nyilatkozta. Kijelentése még akkor is valószínűtlen, ha idÅ'közben a pécsi egyetemen elvégezte a HR-szakot, ugyanis kizárólag gyógyszerészdiplomával rendelkezÅ' személy működtethet patikát. Persze ha a háttérben bérbeadóként vagy befektetÅ'ként volt jelen, az más: szimpla haszonszerzés stróman alkalmazásával.

„Igazi proli vagyok!” Ezt is mondta Baranyi Krisztina magáról az egyik vele készült beszélgetés felütéseként, kételyt sem hagyva más minÅ'sítésre. Nem vitatom. (A proletár az ókori Rómában vagyontalan szabad embert takart, aki leginkább élÅ'sdi életet élt. A kapitalizmusban elnyomott és kizsákmányolt munkás volt, aki bérbe adja munkaerejét.)

Hírdetés

Ám ahhoz, hogy a Karancs bisztrót kibéreljék, alakítgassák, esetleg másoknak bérbe adják, netán megvegyék, majd több tízmillióért eladják, kevés lett volna igazi proletárnak lenni, mint ahogyan Baranyi sem lehetett az; maga nyilatkozta, hogy az SZDSZ szekerét tolta, sÅ't jótevÅ'jével, Gegesyvel is már Salgótarjánban szárba szökkent máig tartó hűséges kapcsolata. Fontos a politikai beágyazottság, ugyanis a Karancs szállót abban az idÅ'ben zűrös körülmények között privatizálták, a szállodarész azóta sem működik. (Sok férfi vendég sajnálta Ibike és Mártika felszolgálókat az egykori bisztróból.)

Mi történt? A helyi fáma szerint a Magyar Szakszervezetek Országos Tanácsának (MSZOSZ) volt elnöke, Jakab Sándor elvtárs lánytestvére, Sándor Judit kivételezetten került helyzetbe. MegerÅ'síti a protekciót Paulina László vállalkozó, aki mikor pályázni akart a szállodára, közölték: arra nem lehet!

A privatizáció során Princz Gábor elnök-vezérigazgató közbenjárásával a Postabank finanszírozta a vásárlást. Princz bÅ'kezű volt más kommunistákkal is. Horn Gyulát például potom áron juttatta a Remetehegyi úton telekhez, majd épített rá a Postabank egy szaunás, fürdÅ'medencés villát az akkori miniszterelnöknek. Sándor Judit mellett tulajdonos lehetett Nógrád talán leggazdagabb embere, Gressai Sándor tűzhelygyári elnök-vezérigazgató úr, elÅ'tte még MSZMP-s igazgató elvtárs ugyanott, aki kivagyiságban versenyre kelt a Tocsik-ügyben hírhedtté vált MSZP-s pénztárossal, Boldvai Lászlóval.

A nagy balhék és nagy szerzések évtizedében a bisztróból kialakított Baranyi-féle kuckóban barátságosan ontotta a meleget a Nasszerrel akkor még közösen beépített laskasütÅ' kemence, miközben az Alkotmány utcában, az egyik tízemeletes panel tizedik emeletén lakott a család. IdÅ'közben a büfé profilját megváltoztatták, és a helyiség egy részében optikus kezdte meg jövÅ'be látó ténykedését, majd a patikára is sor került. Napjainkban Benu gyógyszertárként működik.

Azt sem árt tudni, és árnyalja a tarjáni állapotokról alkotott képet, hogy a Nógrád Megyei Közgyűlés elnöke 1990-tÅ'l az SZDSZ-es Korin Ferenc volt, lehetÅ'vé téve a munkásvárosban a liberális pártba habarodottak politikai és gazdasági boldogulását. Ekkor kerülhetett a tarjáni Baranyi kapcsolatba a ferencvárosi SZDSZ-es polgármesterrel, Gegesy Ferenccel. Nincsen abban semmi különös, hogy Baranyi Krisztina ezek után ma már a Ferencvárosban lakik, amibÅ'l aligha következik az is, hogy Gegesy Ferenc potom 900 ezer forintos tiszteletdíj fejében havonta tanácsokkal látja el a független polgármester asszonyt.

Miként lehet független, aki SZDSZ-es, aztán millás aktivista, majd Együtt-politikus? Ki hiszi el arról, aki 40 milliós vagyonbevallást téveszt, parkolási csalásba keveredik, patikát jogosulatlanul működtet, vagy bérlakáshoz juthat mások rovására, és 200 milliót sem rest keresni a leégett egyházi kollégium fenntartóján, miközben rossz döntésének következtében a kerületi parkoláson közel 200 milliót bukik Ferencváros, hogy Å' a tiszta kéz és a kendÅ'zetlen igazság független nagyasszonya?

„Az anyagi súly teszi becsessé az aranyat, az erkölcsi az embert” â€" írja Baltasar Gracián egyik maximájában. Az igazmondás és a józanság az érettség homlokzata. Egy bejegyzés a Facebookon röviden így fogalmaz Baranyiról: „Baltaarcú lumpenproli. A tarjániak megszabadultak tÅ'le, a fradisták büntetésül megkapták.”

Franka Tibor â€" www.demokrata.hu

Köszönettel és barátsággal!

www.flagmagazin.hu


Forrás:flagmagazin.hu
Tovább a cikkre »

Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Photo - Hogyan került be Lóvé Mágnes bírónÅ' a Szeviép vezetÅ'ket felmentÅ' tanácsba?Úgy, hogy a vádlott ügyvédjének a felesége szignálta ki az ügyet.Bizony, a tisztességes ügyvéd a jogot ismeri, a sztárügyvéd a bírókat.Ãœdvözlet,KJhttps://www.flagmagazin.hu/mondom-a-magamet/i-gazsag-avagy-jogszolgaltatas

Hogyan került be Lóvé Mágnes bírónÅ' a Szeviép vezetÅ'ket felmentÅ' tanácsba?

Úgy, hogy a vádlott ügyvédjének a felesége szignálta ki az ügyet.

Bizony, a tisztességes ügyvéd a jogot ismeri, a sztárügyvéd a bírókat.

Üdvözlet,
KJ

https://www.flagmagazin.hu/m…/i-gazsag-avagy-jogszolgaltatas


Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
KözeljövÅ'ben legalábbis eltolódik az arány a jó felé e küzdelemben. Bár nem végidÅ'k csak végváriak, sok változás sűrüsödik össze kis idÅ'be. Tények és jelek összefüggÅ' sora, meghatározó jelentÅ'ségű emberek jóra irányuló, puszta racionális ésszel valószínűtlen jelenléte, tevékenysége erre utal.

Ilyen kérdéseket nem csak Zarathusztra tudott feltenni istenének, hanem sok vallásos és talán mondhatjuk, hogy erkölcsösen gondolkodó emberben is ugyanez felvetÅ'dik 2012 és a korszakváltás kapcsán. De vajon milyen jóslatot adott erre a perzsa vallás alapítója és az milyen kapcsolatba hozható velünk?

A világ nem fog magától átalakulni, s végképp nem fog azonnal azzá az isteni és romlatlan létté válni, amirÅ'l a szent írások beszélnek. Ugyanakkor minden vallás, így az Å'si iráni vallás számára is világos volt, hogy ez a világ egyszer véget ér és remélhetÅ'leg egy jobb világ születik.

A világok elmúlásának, újjászületésének és egymásutániságának a gondolata összekapcsol bennünket az Å'si vallási kinyilatkoztatásokkal.

Zarathusztra eszkatológiájában (végsÅ' idÅ'krÅ'l szóló tanításaiban) szerepel az istenítélet, amelynek célja a gonoszok megbüntetése, s ami ettÅ'l is fontosabb üzenete: a világ megújítása. De fogalmazzunk precízen, nem a világ, hanem a lét újul meg. Méghozzá tűz által, egyfajta tisztító tűz által.

Ez akkoriban még csak egy prófécia volt és Jézus visszatéréséhez hasonlóan, avagy János próféta Jelenések könyvében lejegyzett szcenárióhoz hasonlóan nem lehetett tudni, hogy pontosan mikor és hogyan fog bekövetkezni.

Kicsiben a világ minden újévkor és születésnapkor megújul a számunkra. De vajon mikor van a világ „születésnapja”? Nem tudni, de talán egy égi naptár segíthetne ebben.

A másik lényeges kérdés az, hogy a zoroasztrizmusban a megújulás Ahura Mazda akaratából történik, vagyis Isten akaratából, aki nem feltétlenül igazodik a mi idÅ'számításunkhoz, de akár meg is teheti, ha kívánja.

Az sem hagyható figyelmen kívül, hogy az új létbe költözés elÅ'tt, sort kell keríteni a végítéletre: a gonoszoknak el kell nyerniük méltó büntetésüket, míg az igazaknak jutalom jár.

Elrugaszkodva egy kicsit a korabeli tudatszinttÅ'l, az iráni kinyilatkoztatásokban tetten érhetjük a kozmikus ciklusok ideológiáját, a periodikus újjászületés gondolatát és az isteni beavatkozás szükségszerűségét. Mindez a legfÅ'bb Jó akaratából és szentséges ereje által történik.

Ez az átalakulás kicsiben, mikrokozmikus szinten folyamatosan zajlik az ember egyéni sorsában, hiszen a démoni entitások testet ölthetnek, vagy legalábbis szándékaik megnyilvánulhatnak az embereken keresztül. Ez egy állandó küzdelem: szellem és anyag, s egyáltalán az ellentétek között.

De Zarathusztra és mindenki, aki az igazi Úrban hisz, nincs magára hagyva e titáni küzdelemben, mert a LegfÅ'bb Úr segítÅ' szellemeken, „arkangyalain” keresztül segíti a jóra törekvÅ' embereket.

Vegyük észre, hogy az angyaltan már i.e. 6. században jelen van Iránban!

Zarathusztra vallása nem egyszerűen a hiten alapszik, mint a késÅ'bbi, sokkal elvontabb kereszténység. Ebben az iráni Å'svallásban központi szerep jut a tudásnak, amelybÅ'l a helyes és a helytelen gondolkodás megkülönböztetése vagy épp a bölcsesség is fakad.

A „tudás” nem egyszerűen kinyilatkoztatott információ, hanem a teremtÅ' gondolkozásról szól. Ahogy a TeremtÅ' a gondolatával világot alkot, akként teremti meg az ember is a teremtÅ' gondolatai által a maga világát.

Újabb erénye ennek a vallási irányzatnak az, hogy nem csak egy mindenki számára hozzáférhetÅ' tudásról szól, amely a helyes élettÅ'l a végítéletig felöleli az ember teendÅ'it, hanem van egy külön ezoterikus jellege is: megtalálható ugyanis benne egy bizonyos titkos tudás. E tudás csak és kizárólag a szellemi elit birtokában van. E titkos tudásra avatások által tehet szert az ember. A beavatások révén megtisztul és önmagán keresztül spiritualizálja a világot. De a megtisztulás és a lét javítása nem áll meg itt, ez a fajta iráni ezoterizmus kifejezetten a megvilágosodásról beszél, a tökéletes tisztaság állapotába kerülésrÅ'l, vagyis az ember fokozatosan képes lesz megkülönböztetni a szellemi és a testi lényeget, miközben eléri a „maga-állapotot”. ErrÅ'l az állapotról tudható, hogy egyenértékű a halhatatlanság állapotával. Részletesen a szent iratokban kerül kifejtésre.

Iránban kiemelten fontos vallási kérdés volt az idÅ' tana. Ők az idÅ't szentnek tartották és 12 000 éves ciklussal számoltak, melyet 3 000 éves kisebb periódusokra osztottak fel. Ha ugyanis nem lenne idÅ', akkor nem volna teremtés sem, s a Rossz legyÅ'zése sem válna lehetségessé. Az idÅ' így elveszíti körkörös természetét és lineárissá, egyúttal korlátozottá változik.

A mazdaizmus szerint, ami nem összekeverendÅ' néhány késÅ'bb kialakult irányzattal, az elsÅ' világkorszakban csak transzcendens teremtésrÅ'l beszélhetünk, a másodikban jelenik meg az anyagi, de bűntelet lét, a harmadikban a jó és a rossz összekeveredik egymással a világban, és a negyedikben eluralkodik a rossz a Földön, de a Megváltás eredményeképpen mégis lesz megújhodás.

Ez a negyedik háromezer éves periódus Zarathusztra megszületésével vette kezdetét. Ebben a világkorszakban a „rossz” az egész emberiségre jellemzÅ' lesz, s csak akkor fog feloszlani, vagyis akkor jön el a vége, amikor a Megváltó személyesen fog megjelenni a Földön. Már csak az a kérdés vár megválaszolásra, hogy melyik megváltóra és hányadik eljövetelre gondolt.

Merthogy Zarathusztra megjósolta Jézus születését. (A Megváltó gyermekségének arab evangéliuma című apokrifban olvasható.) Ugyanakkor sem Ő, sem Jézus, sem pedig az Å' nyomdokaiban járóknak egyelÅ're még nem tudták felszámolni a Gonoszt. Úgyhogy ez a pillanat még várat magára.

Boldog napot!

TÁRSOLDALUNK: www.napvallas.hu

signature

Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Benesizmus áldozatai nem úszták ennyivel meg, elÅ'zÅ' bejegyzésben szereplÅ'kkel ellentétben.

1945. május 5-én a szlovák katonaság fésülte át Pozsonyt, rátörtek az ott élÅ' magyarok lakásaira. A családok fél órát kaptak a csomagolásra. A szerencsétlen embereket 50-100 fÅ's csoportokban hajtották át a Duna-hídon Ligetfalura, ahol a közelben húzódó erÅ'drendszer falai közé zárták Å'ket. Máig tisztázatlan körülmények között több száz embert lelÅ'ttek a foglyok közül. MinderrÅ'l az utókor szinte semmit nem tudhat, a ligetfalusi tábor egykori létét hallgatás övezte és övezi most is. Ligetfalut a szocializmus idÅ'szakában a földdel tették egyenlÅ'vé. Hatalmas tömbházakból álló lakótelepet húztak fel a falusi utcák helyén és ide, Közép-Európa legnagyobb lakótelepére, szinte kizárólag szlovákokat telepítettek.

Kiszabadult a szellem a palackból: több évtizednyi kényszerű hallgatás után, január 14-én este hiánypótló dokumentumfilm bemutatóját tartották a budapesti Premier Kultcafé zsúfolásig megtelt mozitermében. A Népirtás Pozsonyligetfalun című megrázó produkciót magyarországi, felvidéki és Ausztriában élÅ' magyarok egyaránt nagy érdeklÅ'déssel, könnyeikkel küszködve nézték végig, majd elbeszélgettek annak alkotóival és a nekik pótolhatatlan segítséget nyújtó szakértÅ'kkel.

Az 50 perces dokumentumfilm elején kiderült: az alkotók által Pozsonyligetfalun faggatott lakosok többségének egyáltalán nincs tudomása az 1945 tavaszán létesített és 1947-ig működÅ' pozsonyligetfalui haláltáborban véghez vitt tömeges kivégzésekrÅ'l, s alig akadt, aki korábban valamit hallott vagy olvasott e „mészárszékrÅ'l“.

A film producere, Skrabski Fruzsina közösségi oldalán így harangozta be a történetet:

Udvardy Zoltán és Géczy Dávid rendezÅ't e megdöbbentÅ' tény még inkább arra sarkallta, hogy tervezett filmjével kitörölhetetlenül bevésse a köztudatba a közvélemény elÅ'tt eddig ismeretlen pozsonyi, valamint pÅ™erovi és olmützi eseményeket, illetve feltárja a II. világháború utáni Csehszlovákiában polgári lakosok ellen különbözÅ' helyszíneken elkövetett tömeggyilkosságok közötti összefüggéseket. A tabutémát merészen felvállaló rendezÅ'pároson kívül ugyancsak hatalmas köszönet illeti Skrabski Fruzsina producert, Janovics Zoltán producer-szerkesztÅ't, Magyar Eszter gyártásvezetÅ't, Kiss Soma operatÅ'rt, Antal Szabolcs vágót, Székely Ágnes gyártásvezetÅ't. Nem utolsó sorban pedig a stábbal készségesen együttműködÅ' felvidéki segítÅ'társakat: Dunajszky Géza pedagógus-közírót, a Pozsonyligetfalui Emlékmű-elÅ'készítÅ' Bizottság elnökét és a további bizottsági tagokat, köztük a premieren jelen levÅ' Szabó József történészt, Magyarország Pozsonyi Nagykövetsége volt ügyvivÅ'jét, Csáky Pált, az Európai Parlament MKP-s ex-képviselÅ'jét és a filmforgatás idején váratlanul elhunyt Petrás Amáliát, aki segített a még élÅ' tanúk felkutatásában. Közülük Nagy Ilonka néni és Mária húga megrendítÅ' múltjának feltárásával közkinccsé tette forrás értékű, borzalmas emlékeit.

Felbecsülhetetlen értékűek Samarjay Zoltán történelmi jelentÅ'ségű dokumentumai és Callmeyer Ferenc egyedi relikviái is, amelyek e filmnek köszönhetÅ'en ugyancsak nyilvánosságra kerültek, s nem utolsó sorban FrantiÅ¡ek Hýbl történész, a pÅ™erovi múzeum volt igazgatójának kutatási eredményei, Å' ugyanis sokat kockáztatva, szinte saját kezűleg kaparta elÅ' az eltüntetett magyar és német áldozatok titkos sírhelyét. A lélek legmélyebb bugyrait megérintÅ' látvány és a továbbgondolásra késztetÅ' magvas gondolatok elemi erÅ'vel hatottak a ki-kibuggyanó könnyeit titkolni sem akaró közönségre.

VélhetÅ'en mindannyiunkban megfogalmazódott a kérdés: mindezért a túlélÅ'ktÅ'l és az áldozatok hozzátartozóitól eddig miért nem kért senki sem bocsánatot?!

Miközben Dunajszky Gézáék az utóbbiaknak idén Å'sszel emlékművet szeretnének állítani az egykori tömegsír mellett, jogos Csáky Pál felvetése is: mivel az illetékesektÅ'l nem érkezik bocsánatkérés, az ne a megbékélés, hanem inkább az áldozatok emlékműve legyen. Szabó József az eddigi pozsonyi szolgálatával kapcsolatos tapasztalatai alapján sem tudott optimistán nyilatkozni a jogosan elvárt bocsánatkérést és a népirtó intézkedések írmagját képezÅ' BeneÅ¡-dekrétumok eltörlését illetÅ'en.

A hivatalos álláspontok módosulásáig „csak“ annyit tehetünk, hogy minél több helyszínre meghívjuk a film alkotóit és szakértÅ'it, akik a közönséggel a felvidéki filmvetítések után is szívesen elbeszélgetnének akár a további hazai népirtásokról, a kitelepítés és a hontalanság éveirÅ'l. Olyan kényes témákról, amelyek felidézéséért korábban a 90 magyar levente tragédiáját megíró Janics Kálmánt ismeretlen telefonálók éjszakánként halálosan megfenyegették és az emlékmű-állításért viaskodó Dunajszky Gézát is zaklatták…

A fesztiválokra is szánt filmet az M5 csatorna január 27-én 8:50 órakor közvetíti, illetve másnap reggel megismétlik a sugárzását. Miközben fokozatosan leomlanak a hallgatás hazugságtéglákból emelt kÅ'falai, remélhetÅ'leg egyre többen hozzák nyilvánosságra az embertelen megpróbáltatásokra kárhoztatott rokonaik eddig féltve Å'rzött naplóit, elbeszéléseit â€" a felvidéki holokauszt döbbenetes bizonyítékait. Ekképp a történtek kitörölhetetlenül beleivódnak a köztudatba, ám nem bosszúért, hanem e genocídium meg nem ismételhetÅ'ségéért kiáltanak.

Hunhír.info â€" ma7.sk


Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Mert a többiek aztán vígan végig wellnessezhették a világháborút, mi? :3
Nem vicc: Auschwitz "felszabadítása" után 75 évvel még mindig 200 ezer "túlélÅ'" van â€

Tizenkét nappal a január 27-ei nemzetközi holokauszt emléknap elÅ'tt, amely az auschwitzi "haláltábor" "felszabadításának" 75. évfordulója, Izrael statisztikai adatokat közölt a "holokauszt-túlélÅ'krÅ'l". Összesen 192 ezer embert ismernek el hivatalosan túlélÅ'nek â€" írja a The Times of Israel nyomán a Neokohn.

Hírdetés

A "túlélÅ'k" támogatását biztosító izraeli pénzügyminisztérium adatai szerint 59 ezer ember él jelenleg Izraelben, aki megjárta a "haláltáborokat" (mégis milyen haláltábor az, amit csak úgy "meg lehet járni"? â€" a szerk.), gettókat, vagy bujkálnia kellett az üldöztetések elÅ'l.

A tavalyi emléknap óta 7 százalékkal csökkent a létszámuk, 14 800-an elhunytak.

A "túlélÅ'k" kétharmada, 64 százaléka Európában született, közülük 36 százalék volt szovjet utódállamban, 18 százalék Romániában és 6 százalék Lengyelországban â€" írja a lap, az Izraelben élÅ' magyarországi "túlélÅ'k" számát nem említve.

A közlemény kitér az arab vagy muszlim országokból elüldözött zsidókra is a második világháború idején. Az elismert túlélÅ'k 18 százaléka Algériából és Marokkóból származik, akiket "üldöztek a náci kollaboráns francia Vichy-kormány uralma alatt". További 11 százalékuk pedig Irakból menekült 1941-ben. Ez ugyanis mind-mind holokauszt… â€" derül ki a cikkbÅ'l.


Forrás:kuruc.info
Tovább a cikkre »

Read More →
This notification was sent to partizaninfo@gmail.com by Feed2Mail.

Unsubscribe |  Manage subscriptions |  Remove ads