A következô felhÃvás és közlemény jött szerkesztôségunkbe: "Dr Benedek Viktor küldte WinnipegbÅ'l az MVSZ-hez. / "Amagyarországi baloldali médiában becsületsértÅ' Ãrásokkal és nyomdafestéket nem tűrÅ' kommentárokkal támadják Szakállas Katalint azértmert Anyának lenni Kanadában cÃmű könyvében leleplezte az államilag támogatott genderpolitika rémségeit. Ãm szerzÅ'nk állÃtásait megerÅ'sÃtik mások is, mint például dr. Benedek Viktor orvos, aki eljuttatta hozzászólását az MVSZ Sajtószolgálathoz. Ãme: "(SzakállasKatalinnak) Sajnos minden szava igaz. Persze lehet ragozni. zerintem kell is. A Világszövetség indÃtson adatgyűjtést a világ minden részérÅ'l az ott élÅ' magyaroktól. Be kell mutatni az ördög igaz arcát! Elég legyena meghunyászkodásból, folytonos bocsánatkérésbÅ'l. Itt van az elsÅ' adalék: Winnipegena gyerekeink iskolájából azt kérte az igazgatóság, hogy tanÃtsuk meg a gyerekeinket kesztyűt használni a játszótereken, mert a korlátok kokainnal vannak bekenve. Az ajándékmatricákat meg ne nyálazzák be a nyelvükkel, mert az is kokaint tartalmaz. Lehet bÅ'vÃteni." -  . . SzülÅ'k, nagyszülÅ'k, tudjatok róla. Ha ez történik Winnipegben miért ne örténne máshol is? NEM PÃNIKOLNI KELL, HANEM KESZTYÅ°T ADNI A GYEREKRE, S ÃTON ÃTFÃLEN KEZET MOSATNI VELÃK IS." Aldobolyi E. Judit
Korábban hÃrt adtunk arról, hogy a HÃr Tv-ben a Credo cÃmű műsor ismertette Szakállas Katalin Anyának lenni Kanadában c. könyvében leÃrtakat. A Demokrata 2020. január 22-i számában kétoldalas interjú jelent meg a szerzÅ'vel, amelyet Franka Tibor jegyez. Az interjú részletesen ismerteti a könyvben kifejtetteket, vakÃtófénybe helyezve a Kanadában javában dÃvó gender-elméletet: â Ez a véresszájú elmélet, a nemváltás áldozattá teheti a fiatalokat, a családokat, végül az egész társadalmat. A CEU ténykedésére utalva, ez Magyarországra is kezd begyűrűzni. SegÃtsenek abban, hogy az emberek szemét rányissuk a sátáni genderelmélet veszélyeire, amÃg nem késÅ'."
ÃTOPERÃLT OSZTÃLYTÃRSAK
âÃt éve annak, hogy négy gyermekünkkel kénytelenek voltunk hazaköltözni Kanadából a szabad világ elrettentÅ' oktatási rendszere miatt. Nem akartuk megvárni, amÃg gyermekeinket elragadja tÅ'lünk a nyugati világ szelleme." Ãgy kezdÅ'dik az a levél, amelyet a felvidéki Bucs községbÅ'l küldött Szakállas Katalin. Az édesanya Ãgy folytatja: âEz a véresszájú elmélet, a nemváltás áldozattá teheti a fiatalokat, a családokat, végül az egész társadalmat. A CEU ténykedésére utalva, ez Magyarországra is kezd begyűrűzni. SegÃtsenek abban, hogy az emberek szemét rányissuk a sátáni genderelmélet veszélyeire, amÃg nem késÅ'."
Franka Tibor
â"⯠Nem tagadom, akkor még úgy tekintettem a Nyugatra, mint a zavartalan békesség és jólét oázisára. Ehelyett azonban jött apránként a rideg valóság felismerése: egyik átverés a másik után, ugyanakkor könyörtelen gürcölés a mindennapokért. Igaz, hogy magyarságunk miatt Kanadában senki nem üldözött minket, ám idÅ'vel észrevettük, hogy egy másfajta támadás áldozatai lettünk: a kanadai iskolarendszer a tudtunk nélkül igyekezett a fiunkat alattomos módszerekkel ellenünk nevelni. Természetesen nemcsak a mi gyermekünket, hanem minden diákot. Ez csak akkor derült ki számunkra, amikor fiunknak egyik alkalommal ellentmondtunk, és nem engedtük el Å't bulizni. Akkor elÅ'rukkolt mindazzal, amit az iskolában tanult: hogy neki milyen jogai vannak, és megfenyegetett minket, hogy ha nem engedjük el, akkor kihÃvja ránk a rendÅ'rséget, mert az iskolában tanulta, hogy milyen számon lehet a szülÅ'ket feljelenteni! Ãgyhogy fogjuk be a szánkat, ne merjünk ellenkezni, nem szólhatunk bele az életébe⦠Kanadában a szülÅ'k jogai a gyermeknevelést és a gyermek irányÃtását illetÅ'en félelmetesen meg vannak nyirbálva. Ekkor lett rajtam úrrá elÅ'ször az az érzés, hogy nagy itt a baj.
â"⯠Férjével mindenféle munkát kénytelenek voltak elvállalni, ami adódott, közben újságot szerkesztettek a Kanadában és az Egyesült Ãllamokban élÅ' magyaroknak. Odakint három gyermekük született, akiket próbáltak magyarnak nevelni. Végül miért menekültek haza?
â"⯠LegidÅ'sebb gyermekünk kanadai iskoláztatását szemmel követve egy idÅ' után már biztos voltam benne: ezen az iskolarendszeren nem engedem keresztül a három kicsit. Arra is rá kellett döbbennünk, hogy hiába adtunk mind a négy gyermekünknek szép magyar nevet, az korántsem garancia arra, hogy Kanadában magyarok is maradnak. Számunkra pedig a magyar műveltségünk, kultúránk, történelmünk nagy kincs. A helyi magyar emberek példáját látva azt is fel kellett fognom, hogy habár mind a négy gyermekünket megtanÃtottuk beszélni, Ãrni, olvasni magyarul, Kanadában vajmi kevés esély van arra, hogy felnÅ'ttkorukban majd magyar társat találnak maguknak, és az Å' gyermekeik is magyarok lesznek. Erre az esély szinte nulla. A jólét ráadásul nagyon illékony. Az élet drága, az adók magasak, ezért az amerikai álom, a szép házak és a nagy autók ideája hosszú távon tarthatatlan. Hazaköltözésünk okait még hosszasan sorolhatnám, de az Anyának lenni Kanadában cÃmű könyvemben, ami egy hónapja jelent meg a Magyarok Világszövetségének gondozásában, a maga megdöbbentÅ' valóságában elmondom a teljes történetet.
â" â¯Mi volt az, ami leginkább felháborÃtotta önöket, és úgy döntöttek, hogy három kisebb gyermeküket egyszerűen nem hajlandók kanadai iskolába járatni?
â" â¯A szexuális nevelési órák, amelyek tartalma már a tébolyba torkollik a SOGI 123 tananyagban, ami a genderelmélet fedÅ'neve. A genderelmélet olyan agymenés, ami azt tanÃtja, hogy az ember neme nem veleszületett, adott dolog, hanem azt mindenki maga választhatja meg élete során. Ráadásul a nemi átalakÃtás orvosi költségeit az állam fedezi. Kanadában azt tanÃtják, óvodától egyetemig, kötelezÅ' tanterv keretein belül, hogy nem kettÅ', hanem harmincegyfajta nem van, és mindenki megválaszthatja a magáét.
â" â¯Az imént emlÃtett Anyának lenni Kanadában cÃmű könyvében olvastam, hogy ennek az agymenésnek köszönhetÅ'en legidÅ'sebb fiuk két barátja is nÅ'vé operáltatta át magát, szüleik véleményétÅ'l függetlenül.
â" â¯Kanadában, az Egyesült Ãllamokban manapság már mindennapos, hogy a gyerekek éppen a genderagymosás következtében úgy döntenek, mától kezdve ellenkezÅ' neműként akarnak élni, mert úgy biztosan boldogabbak lesznek. Ez a következménye annak a céltalan, jövÅ'kép nélküli életnek, amelyben felnÅ'nek. A kanadai gyermekek számára nincsenek hÅ'sök, akikkel azonosulni szeretnének, Å'k nem akarnak a legkisebb királyfi lenni, aki majd legyÅ'zi a sárkányt! Nincsenek népmeséik, az iskola, a szülÅ' nem ad a kezükbe olyan irodalmat, amely lelkileg felemelÅ' lenne, utat mutatna egy tartalmas, nemes életút felé.
â" â¯Van-e tudomásuk arról, hogy milyen sors jutott a két átoperált fiúnak?
â"⯠Ãltalában az történik, hogy azok alatt az évek alatt, amÃg a gyermekek iskolába járnak, a genderelmélettel való programozás annyira erÅ's, hogy Å'k meghozzák a döntést: nemet akarnak váltani. Az iskola és a âszakemberekâ ehhez erÅ'sen asszisztálnak, mÃg a szülÅ'ket kizárják a döntéshozatalból. Csakhogy miután a gyermek befejezte tanulmányait, kiszabadult az iskola agymosása alól, és felnÅ'tt fejjel végignéz magán, akkor kezd kijózanodni, és teszi fel magának a kérdést: mi történt velem? Mi lett belÅ'lem? Hogy nézek ki? Ki tette ezt velem? Fiam barátai ezerszer megbánták a saját nemi átalakÃtásukra tett kÃsérletet.
â" â¯KÃsérletet?
â"⯠KÃsérletnek nevezem, mert nyilvánvaló, hogy lányból soha nem lesz fiú, és fordÃtva, csak a külsÅ' nemi jellegen lehet valamennyire változtatni. Panaszkodtak, hogy a műtét óta nyÃlt seb tátong a nemi szervük helyén, állandó fájdalmaik vannak, és teljesen elkeseredtek, mert férfiként már nem tudnak működni.
â" â¯Ez nyilván elszigetelt eset.
â" â¯Nem. Egyre többen lesznek a genderelmélet áldozatai. A Heritage Foundation nevű szervezet tömörÃti azokat a tanárokat, szülÅ'ket, orvosokat, akik felemelik szavukat a genderelmélet nevű ámokfutás ellen. Ha belenézünk az Å' elÅ'adásaikba, kerekasztal-beszélgetéseikbe, rettenetes, elképesztÅ' történeteket hallhatunk valós esetek százairól, ezreirÅ'l.
â" â¯A tapasztalatlan, befolyásolható gyermek döntése nemcsak Å't magát, de a szüleit, a családot, végül az egész társadalmat kezdi ki és teszi tönkre. Személyes tapasztalata szerint milyen célokat szolgálhat mindez?
â"⯠A genderelmélet egyértelműen politikai célokat szolgál, méghozzá az országok, nemzetek fölött álló világhatalom, a könyörtelen globális politika céljait. Ennek érdekében próbálják rávenni az egyes országok kormányait, politikai pártjait, hogy vigyék véghez e célokat. Vannak kormányok, pártok, elsÅ'sorban baloldaliak és liberálisak, amelyek erre hajlandóak. Azzal szolgálják a világhatalom céljait, hogy a gyermekeket teljesen összezavarják önazonosság-tudatukban, hiszen azt az utolsó kapaszkodót is kihúzzák a lábuk alól, hogy Å'k egyáltalán lányok-e vagy fiúk.
â" Az emberek többsége hazánkban nem érti, mi az a genderelmélet. Azt gondolják róla, divatos dolog, esetleg valami pluszjog, ami a nÅ'knek kedvez. Ezért nem is értették sokan, hogy Magyarországon miért tiltották be a gender szakot a CEU-n.
â" â¯Igen, az emberek nem értik, mit jelent a genderelmélet, mert szerencsére még nem találkoztak vele a valóságban. Rémálmaikban sem gondolnák, hogy mit fed ez a fogalom. Az Orbán-kormány viszont tisztán látja, pontosan ismeri a genderelmélet emberellenességét, káros voltát, és egyértelműen a magyar emberek, a magyar gyermekek védelmében cselekedett, amikor betiltotta a gender szakot a CEU-n.
â"⯠Kár tagadni, a genderÅ'rület elérte Európát. De az öreg kontinens közepén még nem késÅ' határozottan fellépni ellene. Tapasztalataira alapozva, ön szerint hogyan lehetne megakadályozni, hogy hazánkban is az történjen, ami Kanadában?
â"⯠Hát talán Ãgy, ahogy ön is teszi: fel kell világosÃtani az embereket, hogy mirÅ'l van szó, mit fed az a fogalom, hogy genderelmélet, magyar kifejezéssel élve a âtársadalmi nemekâ elmélete. Ez lenne a megelÅ'zés: bemutatni e hazug teória következményeit. Ãs mivel Magyarországon demokrácia van, igazából utána már minden az embereken, a választókon múlik. LegfÅ'képpen a saját jövÅ'jük. Hiszen Å'k szavaznak. Ha a jövÅ'ben is a valós értékrend alapján döntenek az emberek Magyarországon és Közép-Európában, akkor esélyt adnak maguknak és a következÅ' nemzedékeknek az egészséges, tartalmas, boldog életre. Ha téves eszmékre szavaznak, akkor gyerekeik jövÅ'jét, egészségét, épségét kockáztatják.
â"⯠Kanadában aránylag sok magyar él, Å'k hogyan viszonyulnak az óvodai és az iskolai oktatáshoz?
â" â¯Kanadában nincs magyar nyelvű oktatás, a kint élÅ' magyar gyermekek a kanadai iskolarendszerbe járnak. A szülÅ'knek nincs beleszólásuk a tantervbe. A szülÅ' beleszólása ott van, hogy szavazatával milyen politikai erÅ't juttat be a hatalomba, mert aztán majd az a politikai erÅ', párt kezeli az iskola és oktatás ügyét.
â" â¯A kanadai állam, másként a szabad világ azonkÃvül, hogy finanszÃrozza a nemváltoztatás orvosi költségeit, miként támogatja a családokat és a gyermekáldást?
â" â¯Olyan támogatásokról és a segÃtség annyi fajtájáról még csak álmodni sem mernek a kanadai családok, mint amennyit a magyar kormány ad. Kanadában nincs családvédelmi akcióterv, nincs autóvásárlási támogatás, nincs babaváró program. A gyermekek még csak ingyenes étkeztetést sem kapnak, hiszen az állami iskolákban még iskolai étkezde, konyha sincs. Az is szÃvet facsaró látvány, hogy oly sok a migráns és a hontalan. A menhely ugyanis nem mindenki számára garantált. El sem tudom képzelni, hogy az összetákolt kartondobozokban hogyan lehet túlélni a kanadai telet kint az utcán. Tudatos elhatározással jöttünk haza a nemzetmegtartó bércek közé, a Kárpát-medencébe. Végérvényesen tudjuk, hogy itt vagyunk otthon a gyermekeinkkel együtt, és nem vágyunk máshová, hontalannak.
Forrás: lánclevél és a Demokrata
Beküldte Aldobolyi E. Judit