2020. február 18., kedd

FB-RSS feed for Kiss Balázs: New items

FB-RSS feed for Kiss Balázs
Video

Az elmúlt idÅ'szakban az Európát sújtó migráció a nyugat-balkáni útvonalon volt jellemzÅ'. Tavaly Å'sztÅ'l kezdÅ'dÅ'en ismét a magyar határnál akarnak betörni az illegális bevándorlók az Európai Unióba. Boszniai riportunkban is bemutattuk, egyre nehezebben járható a nyugat-balkáni migrációs út, sÅ't bekeményítettek a horvát és a szlovén rendÅ'rök is. Ezek alapján nem is csoda, hogy a migránsok 2015 után ismét Magyarország irányába próbálkoznak.

Kövessenek minket közösségi felületeinken!
â–º Facebookon: https://www.facebook.com/hirtv/
â–º a honlapunkon: https://hirtv.hu/

Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
A szerbeknek elvileg mi is segítünk valamit az Å' déli és keleti határaikat Å'rizni, de oda is elkélne valami komoly védmű. Technikai akadály a neve, asszem. :DÉpítsd meg, és nem tudnak jönni. Híre megy, már odáig se jönnek el. Én nem vagyok gyűlölÅ'je az arab népeknek, sÅ't dühítÅ' hogy usraeliek és csatlósaik tönkretették országaikat, de itt Európában e migrik sose lelnek otthonra, aztán abból adódóan "nem viselkednek rendesen". 3:)

Gondolataim... Nézzünk már ott is szét ahol nem a megvezetÅ' agymosásra szánt kamerákkal járnak, hogy azon keresztül mutassák meg továbbra is nekünk a "tutit"! Ott ahol pásztorpapának, vucskógazdinak megsúgja a szíjcsináló bácsi meg Orrr/Bán, hogy a csonka "birodalomban" is csak (politikailag) láb-alatt vannak, lennének a délvidéki magyarok ezért úgy gondolták jobb ha többszörösen felgyorsítják az eddigi "magyar-hígítási terveiket".

Gyorsítaniuk kell a határ menti még MAGYARnak látszó falvak, városok hígítását amire mindkét országnak nagyon nagy szüksége van. ErrÅ'l beszélt Vulin Sanyi (Alexander)-bácsi is csak érteni kell belÅ'le!

Azt mondta az odautaztatott védelmi miniszter a sajtónak: "valakik" megsúgták a "migránsoknak" ....

Ezek a megsúgók pont Ők voltak. A bevándoroltatott csÅ'cseléknek, Vulin ügynökei terjesztették a suttogó hadjáratot hogy a magyar határ megfog nyílni. Tették ezt mind "jó szomszédi kapcsolatok keretein belül" amit elÅ're meg is kellett tárgyalni hogyan vezessék le, hogy a résztvevÅ'k (úgy a szerb mint a Mon részröl) inkább valamennyire "hÅ'sök" legyenek ebben a látszatos játékban, de még is megint csak a délvidéki maradék magyarság legyen az rejtett elszenvedÅ'je..

Ezt tárgyalgatták meg, erre kellett a mind-gyakoribb diplomáciai dörgölÅ'dzés a lehetÅ' legmagasabb szinten a bűvös spanyolfalak mögött.

Tudva lévÅ', hogy már "mély Szerbiában" is elégedetlenkedik a szerb lakosság és mindjobban növekszenek a bevándoroltatottak elleni tiltakozások ezért kell, kellett megegyezni a vajdasági magyarság feje felett e két államnak és a magyarságot eláruló pásztorista VMSZ-nek, hogy ezt hogyan vezessék le úgy, hogy ez azért mindhárom fél felé jót is mutasson. Így született meg ez a mostani forgatókönyv. "Migránsok" áttelepítése Szerbiából Vajdaságba elvakított maradék magyar és délvidéki más nemzetiségű lakossági tapssal.

Mindenki jó jár. Szerbia fellélegezve mehet a választások felé Magyarországnak sem kell tartani az ébredezÅ' délvidéki magyarságtól mert a szerbek és a bevándoroltatott bandák elűzik, elÅ'ször is a másképp gondolkodókat onnan. Aki nem a VMSZ-es pásztorféle családi vállalkozást dicsÅ'íti Júdás pénzekért azokra nincs szükség sem Délvidéken sem a csonka fideszes Magyarországban. A maradék Magyarországnak semmi szüksége az elrabolt területeken elÅ' magyarságra, (Fôleg Bácskában ami már csonka országunk új honfoglalóinak beigért "reviziós" terulete) Akkor már lehet "revizió" mert oda továbbra is csak a "kiválasztott" népek mehetnek most már mind sürgÅ'sebben.

Olvassunk bele ehhez a témához szorosan kapcsolódó cikkbe ahol szintén arról írnak milyen titkos és alattomos módon telepítik nyakunkra az iszlám bandákat. â†'

Minden részlet ki lett dolgozva, a "migráns" tömegeket szervezetten az elÅ're kitervezett határpontokhoz kellett indíttatni amibe bármi titkos segítséget megadhattak a szerb hatóságok olyan módon, hogy az ne legyen látható a lakosság számára. Át kellett fésülniük a mély-szerbiai befogadó központokat és keresni néhány anyát gyerekekkel és ezeket is bevetni a tömegbe. A mutogatásra szánt sajtó csak ott jelenhetett meg ahol a tömegek gyalog meneteltek és azt a rész filmezték, filmezhették ahol már anyák és gyerekek is voltak.

"Vulin Sanyika" már olyan szerbiai autóbuszokkal (nem csak rabszállító kocsik voltak azok: Az a forgatókönyv része volt) érkezett amelyekkel a kijelölt határpontoknál tv kamerák elÅ'tt tetszetÅ's migráns-begyűjtést végezhetett. Állítása szerint akiket azonnal visznek vissza a "dél szerbiai befogadó központokba".. - Ha a magyar határon állsz akkor melyik az a hely amit délszerbiának mutat egy szerb védelmi miniszter? Ez bizoony a "Vajdaság"! Az a délvidékünk ahova újabb 25 község kap a nemetektÅ'l (is) 21 millió eurót iskolai, óvodai és a szociális központok kapacitásának a bÅ'vítésére a mindjobban szaporodó bevándoroltatottak végett. írja Szabó Angéla is.

Nagyon nagy bajban van délvidékünk és annak lakossága, benne a maradék magyarságunk is! Talán még a maradék reményünk abban van, hogy mind-többen szervezkednek már tiltakozásokra a tarthatatlan "migránsválságok" miatt.

A vulinféle autóbuszok még be sem fejezték a küldetésüket ("délszerbiába szállítást"!?)  máris arról számoltak be több vajdasági városokban élÅ'k, hogy a városukat valósággal ellepték a jövevények. Szinte minden utcában találkozhatnak velük...

idézek egy cikkbÅ'l ahol nagyon is láthatóan, hogy hitadó újságok tv-k szándékosan kerülik a "Vajdaság" vagy "Délvidék" területi meghatározást. Pedig ezt magyar sajtó is írta:

 "A szerb rendÅ'rség nem hivatalos információk szerint elÅ'zÅ' éjszaka már több tucat migránst begyűjtött, és rabszállító járművekkel a dél-szerbiai befogadóközpontba szállította Å'ket. Mivel azonban a szerbiai központok nem zártak, így az odaszállítottak bármikor úgy dönthetnek, hogy ismét elindulnak a határ felé, és csatlakoznak az ott demonstráló több száz fÅ's tömeghez" (kiemelések tÅ'lem)

Akkor most megint mi is történik Délvidéken valójában? Tapsol az elvakított maradék délvidéki magyarság mert azt látja, hogy na mit értek el a "migránsok" még sem jutottak át a magyar határon, mert OrBán kerítése megállítja Å'ket és úgy is visszahordják Å'ket a "szerbiai befogadó központokba" ahonnan jóllakatva megpihenve bármikor újra kijárhatnak ahova csak akarnak és továbbra is akadálytalanul zaklathassák rabolhatják a megalázott maradék délvidéki magyarjainkat Teszik és tehetik ezt a haladópárt csicskásának a VMSZ-es Pásztor Pista áldásával.

Gondolkodjunk... kinek és kiknek jó, hogy Délvidék felÅ'l maradnak ezek a gyilkos harcokra is kiképzett fiatal martalócok miért a mi nyakunkon maradjanak pont ott Bácskában amikor Å'k nem is a csonka Magyarországba akarnak menni hanem azon jóval túl; Ausztria, Németország, Svédország stb. az Ő célországaik és nem a csonka Magyarország!? Eszük ágába sem jutna ott leszállni, ha tudnák elÅ're, hogy egészen az Osztrák földre mehetnének..

Ezeket a vulinféle autóbuszokat végre jó irányba kell kormányozni jól megtömve ezekkel az iszlámhitűekkel, és magyar határrendészeti kísérettel (egy "biztonsági folyosón" át kell Å'ket engedni kis Magyarországon keresztül egyenesen labancia határáig és ott lerakni a számukra csinált (mint a szerb magyar határon van) "zónákban" és csináljanak velük Å'k amit akarnak, DE vissza NEM NEM SOHA!

Szeretettel: >Zoli<

A vadhajtasok.hu cikke alul olvasható:


 A szerb védelmi miniszter szerint a Soros-féle NGO-k bíztatták a határhoz érkezÅ' migránsokat

Szégyenletesnek nevezte Aleksandar Vulin szerb védelmi miniszter csütörtökön a Kelebia-Tompa határátkelÅ'nél, hogy a magyar határ megnyitásáról készült hamisított felvételekkel és álhírekkel vezetik félre egyes csoportok a Szerbiában tartózkodó migránsokat, akik ezek hatására indulnak el hiába Magyarország felé â€" hangsúlyozta a szabadkai Pannon RTV helyszínen tartózkodó tudósítója.

A szerb védelmi miniszter azért látogatott el a szerb-magyar határra, mert délután egy több száz migránsból álló csoport érkezett a helyszínre, ahol békés tüntetéssel igyekeznek rábírni a magyar hatóságokat a határ megnyitására. A helyszínre egyre többen érkeznek az ország többi részérÅ'l.

Aleksandar Vulin rámutatott, az illegális bevándorlóknak a befogadóközpontokban van a helyük, ám a Közel-KeletrÅ'l érkezettek a népcsoportok egymás közötti viszályai miatt nem akarnak keveredni. A miniszter szerint a migránsoknak hálásaknak kellene lenniük azért, mert Szerbia befogadja Å'ket, és

nem lenne szabad válogatniuk a felkínált szálláshelyek között.

Azt is hozzátette, a belgrádi kormány nem fogja megengedni, hogy

a migránsok elrontsák a jószomszédi viszonyt Szerbia és Magyarország között.

A menetet a közösségi médiában zárt csoportokban szervezték hetek óta. A tervek szerint péntek hajnalban indultak volna el a magyar határ felé, ám miután a szerb hatóságok felfedték a tervet, ezt korábbra hozták. A szerb rendÅ'rség nem hivatalos információk szerint elÅ'zÅ' éjszaka már több tucat migránst begyűjtött, és rabszállító járművekkel a dél-szerbiai befogadóközpontba szállította Å'ket. Mivel azonban a szerbiai központok nem zártak, így az odaszállítottak bármikor úgy dönthetnek, hogy ismét elindulnak a határ felé, és csatlakoznak az ott demonstráló több száz fÅ's tömeghez.

SzakértÅ'k szerint a legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy a szerb rendÅ'rség az éjszaka folyamán, de legkésÅ'bb péntek este elszállítja a határ mellÅ'l a migránsokat. A civil szervezetek a tömegben lévÅ' gyerekek és betegek miatt aggódnak, akiket megviselhet az éjszakai fagy. Védelmükre sátrakat állítottak fel. Csütörtök este a demonstráció szervezÅ'i összegyűjtötték és a műszaki határzárhoz terelték a gyerekeket, hogy skandálásuk és kéréseik meglágyítsák a szolgálatot teljesítÅ' határÅ'rök szívét.

Szerbiában jelenleg mintegy hatezer migráns tartózkodik, 2015 óta ilyen nagy számban nem jelentek meg a szerb-magyar határon, inkább a Horvátországgal és a Bosznia-Hercegovinával közös határszakaszon próbáltak meg továbbjutni Nyugat-Európába.

Forrás: vadhajtasok.hu

Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
A baj a Nattal (is), hogy aktívan cselekvÅ' és pozitív jövÅ'képet adó identitás kialakítása a cél. Ha nem cél, hanem csak úgy hadd menjen, akkor is kialakulHAT az, magamon kívül is ismerek nemzettudatos embereket akik gyerekkorukban videón, nintendón, képregényen stb a kor gyermekeiként éltek, és mégis rájöttek mi merre hány méter - de Å'k már a tudatosabbak közül valók. :)2002, de különösen 2004 után viszont a hazafiság ellenkezÅ'jét fiatalokba sulykolni volt a cél. Most már azt a mélységet is űberelnék a libsik."Magyarra fordítva mindez azt jelenti, hogy Arató ideológus kiirtaná az irodalomtanításból az egyetemes magyarság gondolatát, Miklósi ideológus pedig csak a vesztes csaták tanítását és a magyarság gyengének, vesztesnek ábrázolását tűrné el. Vagyis ezek a balliberális aktivisták nyíltan kimondják, hogy számukra nemkívánatos a büszkeség, az öntudat, a helyes önismeret. Egészséges önbizalom helyett szűkölÅ', öngyűlölÅ', kultúráját, múltját, identitását megtagadó, azt lehetÅ'ség szerint nem is ismerÅ', atomizált magyarságot akarnak látni."
Fotó: MTI, archív, illusztráció

Fotó: MTI, archív, illusztráció

Korántsem dÅ'lhetünk hátra elégedetten, a tökéletesség még odébb van, ha ugyan elérhetÅ' egyáltalán. De mindenképpen örömhír, hogy az irodalomtanításba bekerültek olyan megkerülhetetlen óriások, mint Herczeg Ferenc, NyirÅ' József, Wass Albert; a czegei gróf Adjátok vissza a hegyeimet! című nagyszerű, erÅ's érzelmeket keltÅ' regénye éppenséggel kötelezÅ' olvasmánnyá vált. 

Jó hír az is, hogy már nem erÅ'ltetik a kevésbé jelentÅ's, a rendszerváltozás évtizedeiben nem művészeti értékük, hanem ideológiai elkötelezettségük miatt futtatott olyan kortárs szerzÅ'ket, mint például Esterházy Péter. A XX. század második felének magyar drámairodalma ugyanakkor nem kap elég hangsúlyt, noha Szakonyi Károly vagy Csurka István maradandó alkotásokkal gazdagította irodalmunkat.

Az új Nemzeti alaptanterv deklarálja, hogy az irodalom- és a történelemoktatás középpontjában a magyarság áll. „A NAT a köznevelés szemléleti alapjainak meghatározásával kiegészíti a gyermekek, tanulók családban megvalósuló nevelését, erÅ'síti ezzel a hazához és a nemzet történelméhez való kötÅ'dést, a generációk közötti kapcsolatot, a közös kulturális gyökereket, az anyanyelv használatát. Így rögzíti azt a minden magyar emberben közös tudást, amely megalapozza a nemzeti identitást”, áll a dokumentum fÅ' céljainak meghatározásában.

„A Kárpát-medencei magyarság kultúrájának, nemzeti identitásának egyik legfontosabb alapja az anyanyelve és az ezen a nyelven megszólaló irodalma. (…) A magyar nyelv és irodalom tantárgyak kiemelten fontos területei a nemzeti öntudatra, önazonosságtudatra nevelésnek. Nyelvünk, közös történelmünk, keresztény alapú vallási és művészeti hagyományaink összekötnek bennünket: korokat, alkotókat, befogadókat és műveket. Egy kulturális hagyományhoz tartozunk, egy nemzet vagyunk”, olvasható a Nemzeti Alaptantervben.

És tovább: „a történelmi ismeretek egyfelÅ'l megalapozzák a történelmi műveltséget, amely a tanulót hozzásegíti nemzeti identitása erÅ'sítéséhez, valamint ahhoz, hogy azonosulni tudjon kultúránk alapértékeivel (…) a történelem tantárgy tantervének középpontjában a magyar nemzet és Magyarország története áll. Ez a témák arányán, az egyes témák részletezettségén túl abban is megmutatkozik, hogy több általános európai jelenség is konkrét magyar példákon keresztül kerül bemutatásra. Ennek révén a tanuló a magyar történelmi jelenségeket elsÅ'sorban nem általános modellek alapján, hanem a konkrét történelmi helyzet jellegzetességeit figyelembe véve tanulmányozhatja. Ez a megközelítés hozzásegíti a tanulót, hogy megértse és méltányolja a magyarság, a magyar nemzet, illetve Magyarország sajátos helyzetébÅ'l adódó jelenségeket és folyamatokat, így alakulhat ki benne a tényeken alapuló reális és pozitív nemzettudat. (…) A történelemtanulás célja, hogy a tanuló: 1. alapvetÅ' ismereteket szerezzen a magyarság, a magyar nemzet és Magyarország, az európai civilizáció, valamint az emberiség múltjáról; 2. a megszerzett ismeretek által erÅ's, határozott magyar identitással rendelkezzen, és így a magyarságot egyszerre tekintse a történelem során kialakult emberi közösségnek, valamint természetes vonatkoztatási pontnak; 3. elsajátítsa a közös kulturális kód leglényegesebb elemeit (szimbólumok, történelmi személyek, történetek, fogalmak, alkotások).”

Összességében tehát elmondható, hogy az új Nemzeti alaptanterv magyarságközpontú, nemzetelvű, nem pusztán tényeket akar közölni, hanem felismeri és vállalja a közoktatás egyik legfontosabb küldetését, a nevelést.

EbbÅ'l kifolyólag a nemzeti öntudat és minden magyar érték engesztelhetetlen ellenségei megjelenése pillanatában dühödt hiénavonítással vetették rá magukat az új Nemzeti alaptantervre. A magát Magyartanárok Egyesületének nevezÅ', az SZDSZ-es posztmodern „irodalmat” hozsannázó, Arató László nevű balliberális politikai agitátor által vezetett szervezet például elsiratja az eddig uralkodó hazafiatlanságot: „az irodalom tananyag kitüntetett eleme az üldözött magyarság koncepciója, a Trianon fölötti gyász hangsúlyozása és a határon túli magyarsággal való egység deklarálása. Nem tagadva e történelmi trauma miatt érzett fájdalom jogosságát, illetve a magyar irodalom államhatárokon túllépÅ' jellegét, úgy véljük, ezt a fájdalmat az irodalomtörténet vezérgondolatává tenni mélyen irodalomellenes gesztus.”

Úgy tűnik, a nemzetellenes hálózat aknamunkásai ezúttal elfelejtettek egymással egyeztetni, a Történelemtanáron Egylete fedÅ'nevű balliberális harci kommandó elnöke, az egykor a Soros Alapítvány társadalomismereti szakkuratóriumának tagjaként ténykedÅ' Miklósi László ugyanis ekképp sivalkodott a hvg.hu nevű szélsÅ'séges internetes portálon: „Az anyag tendenciózusan torzít, az Árpád-korból például csak a gyÅ'ztes harcok és csaták ismertetését írja elÅ' (…) Ez az erÅ'teljesen nacionalista NAT a magyarokat erÅ'sként, hÅ'sként, pozitív szereplÅ'ként kívánja láttatni.”

Magyarra fordítva mindez azt jelenti, hogy Arató ideológus kiirtaná az irodalomtanításból az egyetemes magyarság gondolatát, Miklósi ideológus pedig csak a vesztes csaták tanítását és a magyarság gyengének, vesztesnek ábrázolását tűrné el. Vagyis ezek a balliberális aktivisták nyíltan kimondják, hogy számukra nemkívánatos a büszkeség, az öntudat, a helyes önismeret. Egészséges önbizalom helyett szűkölÅ', öngyűlölÅ', kultúráját, múltját, identitását megtagadó, azt lehetÅ'ség szerint nem is ismerÅ', atomizált magyarságot akarnak látni.

Miklósi egylete „szakmai” szervezetként is deklarálta például, hogy elutasítják a történelemtanítás fÅ' céljaként a nemzeti identitás megszilárdítását megjelölni. Felháborodva utasítják el továbbá a normakövetÅ' magatartás és a társadalmi felelÅ'sségvállalás megalapozását, és károsnak nevezik a tényeken alapuló reális és pozitív nemzettudat kialakítását, ehelyett a kritikus értékelés mellett kardoskodnak. A Történelemtanárok Egyletének álcázott balliberális politikai szervezet tiltakozik továbbá az ellen, hogy az Állampolgári ismeretek tematika a hazafias érzés kialakítását, az alapvetÅ' honvédelmi ismeretek elsajátítását célozza. „Indokolatlannak és elfogadhatatlannak tarjuk a honvédelemnek a rendszerváltás óta minden korábbinál erÅ'teljesebb megjelenését, prioritásként való kiemelését, számos tantárgyban hangsúlyos megjelenítését.”

Mindez magyarul, egyszerűen azt jelenti, hogy a magyarellenes lélekrablók kicsavarodni érzik karmaikból a tudatformálás egy fontos területét. Ez bizony örömhír.

Kétségünk ne legyen, hogy az új Nemzeti alaptantervet továbbra is szervezett, összehangolt, bár hazug érvelésében az egyes szereplÅ'k személyes gyűlölete által idÅ'nként ellentmondásba keveredÅ' támadások fogják érni. Ez feltétlenül jó, mert a sakálhad ilyenkor leveti álarcát, nem bírván uralkodni habzó magyargyűlöletén, megmutatva legbensÅ' lényegét. Ez pedig jótékonyan edzi a nemzet közösségi immunrendszerét.

Read More →
FB-RSS feed for Kiss Balázs
Just say no to Justin Trudeau néven van itt egy oldal, vagy csoport, ha még megvan egyáltalán ebben a cenzúrás világban...Nem Kanada a legdurvábban nemnormális hely ilyen szempontból, amúgy.

A következô felhívás és közlemény jött szerkesztôségunkbe: "Dr Benedek Viktor küldte WinnipegbÅ'l az MVSZ-hez. / "Amagyarországi baloldali médiában becsületsértÅ' írásokkal és nyomdafestéket nem tűrÅ' kommentárokkal támadják Szakállas Katalint azértmert Anyának lenni Kanadában című könyvében leleplezte az államilag támogatott genderpolitika rémségeit. Ám szerzÅ'nk állításait megerÅ'sítik mások is, mint például dr. Benedek Viktor orvos, aki eljuttatta hozzászólását az MVSZ Sajtószolgálathoz. Íme:  "(SzakállasKatalinnak) Sajnos minden szava igaz. Persze lehet ragozni. zerintem kell is. A Világszövetség indítson adatgyűjtést a világ minden részérÅ'l az ott élÅ' magyaroktól. Be kell mutatni az ördög igaz arcát! Elég legyena meghunyászkodásból, folytonos bocsánatkérésbÅ'l. Itt van az elsÅ' adalék: Winnipegena gyerekeink iskolájából azt kérte az igazgatóság, hogy tanítsuk meg a gyerekeinket kesztyűt használni a játszótereken, mert a korlátok kokainnal vannak bekenve. Az ajándékmatricákat meg ne nyálazzák be a nyelvükkel, mert az is kokaint tartalmaz. Lehet bÅ'víteni." -   . . SzülÅ'k, nagyszülÅ'k, tudjatok róla. Ha ez történik Winnipegben miért ne  örténne máshol is? NEM PÁNIKOLNI KELL, HANEM KESZTYÅ°T ADNI A GYEREKRE, S ÚTON ÚTFÉLEN KEZET MOSATNI VELÃœK IS." Aldobolyi E. Judit

Korábban hírt adtunk arról, hogy a Hír Tv-ben a Credo című műsor ismertette Szakállas Katalin Anyának lenni Kanadában c. könyvében leírtakat. A Demokrata 2020. január 22-i számában kétoldalas interjú jelent meg a szerzÅ'vel, amelyet Franka Tibor jegyez. Az interjú részletesen ismerteti a könyvben kifejtetteket, vakítófénybe helyezve a Kanadában javában dívó gender-elméletet: „ Ez a véresszájú elmélet, a nemváltás áldozattá teheti a fiatalokat, a családokat, végül az egész társadalmat. A CEU ténykedésére utalva, ez Magyarországra is kezd begyűrűzni. Segítsenek abban, hogy az emberek szemét rányissuk a sátáni genderelmélet veszélyeire, amíg nem késÅ'."

ÁTOPERÁLT OSZTÁLYTÁRSAK

„Öt éve annak, hogy négy gyermekünkkel kénytelenek voltunk hazaköltözni Kanadából a szabad világ elrettentÅ' oktatási rendszere miatt. Nem akartuk megvárni, amíg gyermekeinket elragadja tÅ'lünk a nyugati világ szelleme." Így kezdÅ'dik az a levél, amelyet a felvidéki Bucs községbÅ'l küldött Szakállas Katalin. Az édesanya így folytatja: „Ez a véresszájú elmélet, a nemváltás áldozattá teheti a fiatalokat, a családokat, végül az egész társadalmat. A CEU ténykedésére utalva, ez Magyarországra is kezd begyűrűzni. Segítsenek abban, hogy az emberek szemét rányissuk a sátáni genderelmélet veszélyeire, amíg nem késÅ'."

Franka Tibor


â€"  Nem tagadom, akkor még úgy tekintettem a Nyugatra, mint a zavartalan békesség és jólét oázisára. Ehelyett azonban jött apránként a rideg valóság felismerése: egyik átverés a másik után, ugyanakkor könyörtelen gürcölés a mindennapokért. Igaz, hogy magyarságunk miatt Kanadában senki nem üldözött minket, ám idÅ'vel észrevettük, hogy egy másfajta támadás áldozatai lettünk: a kanadai iskolarendszer a tudtunk nélkül igyekezett a fiunkat alattomos módszerekkel ellenünk nevelni. Természetesen nemcsak a mi gyermekünket, hanem minden diákot. Ez csak akkor derült ki számunkra, amikor fiunknak egyik alkalommal ellentmondtunk, és nem engedtük el Å't bulizni. Akkor elÅ'rukkolt mindazzal, amit az iskolában tanult: hogy neki milyen jogai vannak, és megfenyegetett minket, hogy ha nem engedjük el, akkor kihívja ránk a rendÅ'rséget, mert az iskolában tanulta, hogy milyen számon lehet a szülÅ'ket feljelenteni! Úgyhogy fogjuk be a szánkat, ne merjünk ellenkezni, nem szólhatunk bele az életébe… Kanadában a szülÅ'k jogai a gyermeknevelést és a gyermek irányítását illetÅ'en félelmetesen meg vannak nyirbálva. Ekkor lett rajtam úrrá elÅ'ször az az érzés, hogy nagy itt a baj.

â€"  Férjével mindenféle munkát kénytelenek voltak elvállalni, ami adódott, közben újságot szerkesztettek a Kanadában és az Egyesült Államokban élÅ' magyaroknak. Odakint három gyermekük született, akiket próbáltak magyarnak nevelni. Végül miért menekültek haza?

â€"  LegidÅ'sebb gyermekünk kanadai iskoláztatását szemmel követve egy idÅ' után már biztos voltam benne: ezen az iskolarendszeren nem engedem keresztül a három kicsit. Arra is rá kellett döbbennünk, hogy hiába adtunk mind a négy gyermekünknek szép magyar nevet, az korántsem garancia arra, hogy Kanadában magyarok is maradnak. Számunkra pedig a magyar műveltségünk, kultúránk, történelmünk nagy kincs. A helyi magyar emberek példáját látva azt is fel kellett fognom, hogy habár mind a négy gyermekünket megtanítottuk beszélni, írni, olvasni magyarul, Kanadában vajmi kevés esély van arra, hogy felnÅ'ttkorukban majd magyar társat találnak maguknak, és az Å' gyermekeik is magyarok lesznek. Erre az esély szinte nulla. A jólét ráadásul nagyon illékony. Az élet drága, az adók magasak, ezért az amerikai álom, a szép házak és a nagy autók ideája hosszú távon tarthatatlan. Hazaköltözésünk okait még hosszasan sorolhatnám, de az Anyának lenni Kanadában című könyvemben, ami egy hónapja jelent meg a Magyarok Világszövetségének gondozásában, a maga megdöbbentÅ' valóságában elmondom a teljes történetet.

â€"  Mi volt az, ami leginkább felháborította önöket, és úgy döntöttek, hogy három kisebb gyermeküket egyszerűen nem hajlandók kanadai iskolába járatni?

â€"  A szexuális nevelési órák, amelyek tartalma már a tébolyba torkollik a SOGI 123 tananyagban, ami a genderelmélet fedÅ'neve. A genderelmélet olyan agymenés, ami azt tanítja, hogy az ember neme nem veleszületett, adott dolog, hanem azt mindenki maga választhatja meg élete során. Ráadásul a nemi átalakítás orvosi költségeit az állam fedezi. Kanadában azt tanítják, óvodától egyetemig, kötelezÅ' tanterv keretein belül, hogy nem kettÅ', hanem harmincegyfajta nem van, és mindenki megválaszthatja a magáét.

â€"  Az imént említett Anyának lenni Kanadában című könyvében olvastam, hogy ennek az agymenésnek köszönhetÅ'en legidÅ'sebb fiuk két barátja is nÅ'vé operáltatta át magát, szüleik véleményétÅ'l függetlenül.

â€"  Kanadában, az Egyesült Államokban manapság már mindennapos, hogy a gyerekek éppen a genderagymosás következtében úgy döntenek, mától kezdve ellenkezÅ' neműként akarnak élni, mert úgy biztosan boldogabbak lesznek. Ez a következménye annak a céltalan, jövÅ'kép nélküli életnek, amelyben felnÅ'nek. A kanadai gyermekek számára nincsenek hÅ'sök, akikkel azonosulni szeretnének, Å'k nem akarnak a legkisebb királyfi lenni, aki majd legyÅ'zi a sárkányt! Nincsenek népmeséik, az iskola, a szülÅ' nem ad a kezükbe olyan irodalmat, amely lelkileg felemelÅ' lenne, utat mutatna egy tartalmas, nemes életút felé.

â€"  Van-e tudomásuk arról, hogy milyen sors jutott a két átoperált fiúnak?

â€"  Általában az történik, hogy azok alatt az évek alatt, amíg a gyermekek iskolába járnak, a genderelmélettel való programozás annyira erÅ's, hogy Å'k meghozzák a döntést: nemet akarnak váltani. Az iskola és a „szakemberek” ehhez erÅ'sen asszisztálnak, míg a szülÅ'ket kizárják a döntéshozatalból. Csakhogy miután a gyermek befejezte tanulmányait, kiszabadult az iskola agymosása alól, és felnÅ'tt fejjel végignéz magán, akkor kezd kijózanodni, és teszi fel magának a kérdést: mi történt velem? Mi lett belÅ'lem? Hogy nézek ki? Ki tette ezt velem? Fiam barátai ezerszer megbánták a saját nemi átalakításukra tett kísérletet.

â€"  Kísérletet?

â€"  Kísérletnek nevezem, mert nyilvánvaló, hogy lányból soha nem lesz fiú, és fordítva, csak a külsÅ' nemi jellegen lehet valamennyire változtatni. Panaszkodtak, hogy a műtét óta nyílt seb tátong a nemi szervük helyén, állandó fájdalmaik vannak, és teljesen elkeseredtek, mert férfiként már nem tudnak működni.

â€"  Ez nyilván elszigetelt eset.

â€"  Nem. Egyre többen lesznek a genderelmélet áldozatai. A Heritage Foundation nevű szervezet tömöríti azokat a tanárokat, szülÅ'ket, orvosokat, akik felemelik szavukat a genderelmélet nevű ámokfutás ellen. Ha belenézünk az Å' elÅ'adásaikba, kerekasztal-beszélgetéseikbe, rettenetes, elképesztÅ' történeteket hallhatunk valós esetek százairól, ezreirÅ'l.

â€"  A tapasztalatlan, befolyásolható gyermek döntése nemcsak Å't magát, de a szüleit, a családot, végül az egész társadalmat kezdi ki és teszi tönkre. Személyes tapasztalata szerint milyen célokat szolgálhat mindez?

â€"  A genderelmélet egyértelműen politikai célokat szolgál, méghozzá az országok, nemzetek fölött álló világhatalom, a könyörtelen globális politika céljait. Ennek érdekében próbálják rávenni az egyes országok kormányait, politikai pártjait, hogy vigyék véghez e célokat. Vannak kormányok, pártok, elsÅ'sorban baloldaliak és liberálisak, amelyek erre hajlandóak. Azzal szolgálják a világhatalom céljait, hogy a gyermekeket teljesen összezavarják önazonosság-tudatukban, hiszen azt az utolsó kapaszkodót is kihúzzák a lábuk alól, hogy Å'k egyáltalán lányok-e vagy fiúk.

â€" Az emberek többsége hazánkban nem érti, mi az a genderelmélet. Azt gondolják róla, divatos dolog, esetleg valami pluszjog, ami a nÅ'knek kedvez. Ezért nem is értették sokan, hogy Magyarországon miért tiltották be a gender szakot a CEU-n.

â€"  Igen, az emberek nem értik, mit jelent a genderelmélet, mert szerencsére még nem találkoztak vele a valóságban. Rémálmaikban sem gondolnák, hogy mit fed ez a fogalom. Az Orbán-kormány viszont tisztán látja, pontosan ismeri a genderelmélet emberellenességét, káros voltát, és egyértelműen a magyar emberek, a magyar gyermekek védelmében cselekedett, amikor betiltotta a gender szakot a CEU-n.

â€"  Kár tagadni, a genderÅ'rület elérte Európát. De az öreg kontinens közepén még nem késÅ' határozottan fellépni ellene. Tapasztalataira alapozva, ön szerint hogyan lehetne megakadályozni, hogy hazánkban is az történjen, ami Kanadában?

â€"  Hát talán így, ahogy ön is teszi: fel kell világosítani az embereket, hogy mirÅ'l van szó, mit fed az a fogalom, hogy genderelmélet, magyar kifejezéssel élve a „társadalmi nemek” elmélete. Ez lenne a megelÅ'zés: bemutatni e hazug teória következményeit. És mivel Magyarországon demokrácia van, igazából utána már minden az embereken, a választókon múlik. LegfÅ'képpen a saját jövÅ'jük. Hiszen Å'k szavaznak. Ha a jövÅ'ben is a valós értékrend alapján döntenek az emberek Magyarországon és Közép-Európában, akkor esélyt adnak maguknak és a következÅ' nemzedékeknek az egészséges, tartalmas, boldog életre. Ha téves eszmékre szavaznak, akkor gyerekeik jövÅ'jét, egészségét, épségét kockáztatják.

â€"  Kanadában aránylag sok magyar él, Å'k hogyan viszonyulnak az óvodai és az iskolai oktatáshoz?

â€"  Kanadában nincs magyar nyelvű oktatás, a kint élÅ' magyar gyermekek a kanadai iskolarendszerbe járnak. A szülÅ'knek nincs beleszólásuk a tantervbe. A szülÅ' beleszólása ott van, hogy szavazatával milyen politikai erÅ't juttat be a hatalomba, mert aztán majd az a politikai erÅ', párt kezeli az iskola és oktatás ügyét.

â€"  A kanadai állam, másként a szabad világ azonkívül, hogy finanszírozza a nemváltoztatás orvosi költségeit, miként támogatja a családokat és a gyermekáldást?

â€"  Olyan támogatásokról és a segítség annyi fajtájáról még csak álmodni sem mernek a kanadai családok, mint amennyit a magyar kormány ad. Kanadában nincs családvédelmi akcióterv, nincs autóvásárlási támogatás, nincs babaváró program. A gyermekek még csak ingyenes étkeztetést sem kapnak, hiszen az állami iskolákban még iskolai étkezde, konyha sincs. Az is szívet facsaró látvány, hogy oly sok a migráns és a hontalan. A menhely ugyanis nem mindenki számára garantált. El sem tudom képzelni, hogy az összetákolt kartondobozokban hogyan lehet túlélni a kanadai telet kint az utcán. Tudatos elhatározással jöttünk haza a nemzetmegtartó bércek közé, a Kárpát-medencébe. Végérvényesen tudjuk, hogy itt vagyunk otthon a gyermekeinkkel együtt, és nem vágyunk máshová, hontalannak.

Forrás: lánclevél és a Demokrata
Beküldte Aldobolyi E. Judit

Read More →
This notification was sent to kreuzfeldildiko@gmail.com by Feed2Mail.

Unsubscribe |  Manage subscriptions |  Remove ads