2019. december 30., hétfő

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Elég kell legyen az a nyugdíjemelés. 2,8% volt a parlamenti képviselők fizetésemelése is idén.

(Ja, nem. Hanem 100%)

Az a valódi infláció, amivel a saját ju

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs
Elég kell legyen az a nyugdíjemelés. 2,8% volt a parlamenti képviselők fizetésemelése is idén.

(Ja, nem. Hanem 100%)

Az a valódi infláció, amivel a saját juttatásaikat korrigálták ... :(

Vagy leszóltak nekik, hogy át kell adni a hatalmat 22-ben?!?!? :3

https://internetfigyelo.wordpress.com/2019/12/26/kisnyugdijas-vagyok/
https://internetfigyelo.wordpress.com/2019/12/26/kisnyugdijas-vagyok/

Kisnyugdíjas vagyok….

Ma kaptam e-mailben egy elgondolkodtató stratégiát arról, hogy mit tegyek, ha nem akarok éhen halni, abból a nevetséges nyugdíjösszegből, amit kiutal nekem havonta a Nyugdíjintézet. Bevallom elgond…
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at partizaninfo@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.