2019. október 15., kedd

FB-RSS feed for Kiss Balázs: Rádióban hallottam "a fidesz továbbra is kényelmes többségben van"

Hát talán ez az, az elkényelmesedés és építő önkritika hiánya. ÉS kevéssé használják ki a fiatalo

FB-RSS feed for Kiss Balázs

FB-RSS feed for Kiss Balázs
Rádióban hallottam "a fidesz továbbra is kényelmes többségben van"

Hát talán ez az, az elkényelmesedés és építő önkritika hiánya. ÉS kevéssé használják ki a fiatalokhoz való eljutás új, hatékony módjait. Mert épp Tarlós se kényelmes, se kritizálhatatlan nem volt, mégis leszavazták. Ebből még lesz baj, ezek nem tudnak elvezetni egy fővárost... a puszta érdekből kötött (választási) szövetség mindig ideiglenes. :(

(Tatán volt két választás, Fidesz vagy "elixir"

Annak neveztem gyerekkoromban, ha mindent összeöntöttem amit a konyhában találtam. Más mosléknak szokta hívni. :3

Miért veszett el Budapest? - Nemzeti.net

Bizonyára nem magam voltam az egyetlen, akinek a tegnapi választási adatok ismertetésekor Horthy Miklós budapesti bevonulásakor 1919. november 16-án mondott beszédének közismert szavai jutottak eszébe: „Tetemre hívom itt a Duna partján a magyar fővárost: ez a város
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at partizaninfo@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription.