FB-RSS feed for Kiss BalázsFB-RSS feed for Kiss Balázs |
Ezek hirdetések, még akkor is jönnek ha sose lájkoltam be semmi ballib vackot. És ami a legnyilvánvalóbb : ballibzöld koalícióhoz köthető ellenzéki gyalázkodást innen soha se cenzúráznak ki. A kolozsvári szalonna féléket se. :3 Friday 11 October 2019 01:27 PM UTC+00 Soros György magyarországi divíziója már jóval a választási kampány előtt aktivizálta magát, és pénzt, energiát, nem kímélve mindent megtesznek a nemzeti konzervatív jelöltek lejáratása érdekében. A Tűzfalcsoport a választások előtt nem sokkal megvizsgálta, hogy az ismert sorosista szervezetek, személyek, lapok mennyit költöttek az elmúlt időszakban a baloldali-liberális jelöltek népszerűsítésére, illetve a fideszes politikusok hiteltelenítésére. A szám megdöbbentő. Ha összefüggéseiben nézzük a történeteket, akkor megállapíthatjuk, hogy a választások előtt működébe lépett egy olyan, külföldről pénzelt gőzhenger, amely több millió forintot fordított arra, hogy városvezetőket, családapákat, megbecsült politikusokat lejárasson, megbélyegezzen és hogy hiteltelenítsen. Soros egyik legismertebb katonája, Gulyás Márton. Ő működtet a kommunista fegyveres szabadcsapatokról elnevezett Partizán névre hallgató videómegosztó és Facebook-oldalakat. Egyértelműen megállapítható, hogy igazán nagy aktivitás mindig választások közeledtével érzékelhető a felületeken. Az oldala társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetések tömkelegét tette közzé. Gulyás Mártonék legfőbb célja Tarlós megbuktatása, és a baloldali liberális jelöltek propagálása. Nem riad vissza a karraktergyilkosságoktól sem, amelyektől minden jóérzésű ember felháborodik. A regnáló főpolgármesterről egy több részes „dokumentumfilmet" is forgattak, amelyet epizódonként megközelítőleg 50 ezer forinttért hirdettek a közösségi médiában, de az egész Partizán eddig hivatalosan 2 300 000 forintot költött el fizetett hirdetésekre. Azt mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a valós költés sokkal nagyobb lehet, annál, mint amit a Facebook feltűntet. A Gulyásék által politikai propagandára fordított összeg akár a duplája, vagy a triplája is lehet a nyilvános adatnak. Mindezt egy olyan személy költötte el, akinek Krétakör Alapítványát korábban alaposan kitömte Soros György. Mivel a 2019-es beszámolójuk nem elérhető, ezért csupán a korábbi évire tudunk támaszkodni, abból pedig az derül ki, hogy tavaly is kaptak támogatást Sorostól. Érdekes, hogy a magánszemélyek adó 1% felajánlásból 2018-ban csak 75 000 forint folyt be a Krétakörhöz, jól mutatva, hogy mekkora a valós társadalmi támogatottsága Sorosék bábszínházának. A másik szervezet, amely aktivizálta magát, az aHang. Ők is Gulyás Mártonhoz köthetőek, a baloldali előválasztás leszervezéséért voltak a felelősek. Alapvetően baloldali témákat hirdetnek, de tőlük sem áll távol egy kis jobboldali karraktergyilkosság. Létük eleme Tarlós István hiteltelenítése, és a baloldali jelöltek népszerűsítése. Politikai propagandára eddig megközelítőleg 700 ezer forintot költöttek el. Összességében megállapítható, hogy a mainsteam baloldali-liberális médiumok mellett, alternatív oldalak, szervezetek is beavatkoznak a budapesti választásokba Karácsonyék oldalán. Ezen beavatkozókban az a közös, hogy nem tudni, pontosan, milyen felhatalmazás alapján avatkoznak be a magyar önkormányzati választásba. |
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at partizaninfo@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription. |