FB-RSS feed for 2022 - ÚJRA Fidesz KDNP tovább Orbán Viktorral - HAJRÁFB-RSS feed for 2022 - ÚJRA Fidesz KDNP tovább Orbán Viktorral - HAJRÁ |
AZT TUDTÁTOK, HOGY GYURCSÁNY MIATT ÉVENTE SZÁZMILLIÁRDOKAT FIZET MAGYARORSZÁG?<br><br>Az ország legnagyobb kiárusítója, Gyurcsány Ferenc olyan szerződéseket kötött külföldi gigavállalatokkal, amelyek árát mind a mai napig nyögjük.<br>Az autópálya-matrica októbertől 500 forinttal, januártól pedig az e-útdíj 5,8 százalékkal emelkedik majd. Bizonyára kevesen tudjátok, és még kevesebben hiszitek el, de 2013 óta nem változtak az útdíjak.<br><br>Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy hová kerülnek az útdí by FBRSS.com on Friday 07 September 2018 12:47 PM UTC+00 AZT TUDTÁTOK, HOGY GYURCSÁNY MIATT ÉVENTE SZÁZMILLIÁRDOKAT FIZET MAGYARORSZÁG? Az ország legnagyobb kiárusítója, Gyurcsány Ferenc olyan szerződéseket kötött külföldi gigavállalatokkal, amelyek árát mind a mai napig nyögjük. Az autópálya-matrica októbertől 500 forinttal, januártól pedig az e-útdíj 5,8 százalékkal emelkedik majd. Bizonyára kevesen tudjátok, és még kevesebben hiszitek el, de 2013 óta nem változtak az útdíjak. Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy hová kerülnek az útdíjrendszerbe befizetett összegek? Nos, a válasz nagyon egyszerű. A közutak használata pénzbe kerül, a múlt évben összesen 216 milliárd forintot jelentett mindez. Az útdíjrendszer 2018-ban pedig nettó 187 milliárdot termelt az állami költségvetésnek. Azaz termelne, de a bevételek jelentős része elmegy Gyurcsány előnytelen szerződéseire. Többek között az is kiderült, hogy a közutak fenntartása megközelítőleg 80-90 milliárd forintba kerül, de emellett az államnak évente ki kell fizetnie egy 110 milliárdos koncessziós díjat az autópályák tulajdonosainak. Bármennyire is meglepő, Gyurcsányék még az autópályákat is eladták a külföldi befektetőknek. Az M5-ös és az M6-os autópályák építési költségeit többszörösen fizethetik ki az adófizetők 2031-ig és 2038-ig, hiszen ekkor járnak le a gyurcsányi szerződések. Amúgy ezeket a szerződéseket az állam nem tudja felmondani, tehát a költségvetésbe befolyt összegeket magánkézben lévő külföldi cégeknek kell kifizetnie. Az M6 Duna Autópálya Koncessziós Zrt. koncessziós társaságot 2004-ben a PPP (köz- és magán-együttműködés) projektek területén vezető német Bilfinger Berger BOT GmbH, az osztrák piacon több mint 125 éve jelen lévő Porr Infrastruktur GmbH, és a főként Közép-Európában tevékenykedő Swietelsky International Baugesellschaft m.b.H alapították. 888.hu - Oláh Gellrt - 2018. szeptember 6. 19:03 Azt tudtátok, hogy Gyurcsány miatt évente százmilliárdokat fizet Magyarország? Az ország legnagyobb kiárusítója, Gyurcsány Ferenc olyan szerződéseket kötött külföldi gigavállalatokkal, amelyek árát mind a mai napig ... |
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at partizaninfo@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription. |