Public RSS-Feed of Scall Fast. Created with the PIXELMECHANICS 'GPlusRSS-Webtool' at http://gplusrss.comSF, Lucy Hay, Scall Fast, Reakció blog.hu wordpress blogspot, Jobbik google+, nemzeti radikális, hungarizmus, hungarista, jobboldali, alt right, Kitartás, magyar nemzeti önvédelem, Jobbikos közösségi oldalak, új erő, harmadik út, szebb jövő, third position, radikalizmus és minden ami Jobb, mert a "baloldal" valójában nem szocialista hanem antiszociális liberális kapitalista nemzetidegen bűnszövetkezet. |
Nem csak én vettem észre... reklámadóval azaz a nagytőke adózásával kapcsolatban IS az rtl klub és simicska... Saturday 08 April 2017 02:47 PM UTC+00 Nem csak én vettem észre... reklámadóval azaz a nagytőke adózásával kapcsolatban IS az rtl klub és simicska pártján a JOBBIK!!! "Azonban úgy tűnik, a Kuruc.info nem hagy alább a kritikával, ezúttal a párt reklámadóval kapcsolatos 180 fokos fordulatát kritizálta a portál." https://888.hu/article-nyiltan-nekiment-a-kuruc-info-a-jobbiknak https://888.hu/article-novak-elod-szerint-elkepeszto-tortenesek-zajlanak-a-jobbikban Nyíltan nekiment a Kuruc.info a Jobbiknak 888.hu 2017. április 7. 14:28 A Jobbik ikonikus médiatámogatója, a Kuruc.info eddig bírta a köpönyegforgatást és hazudozást Vona Gáborék részéről: szembesítő cikket közöltek a napraforgó Jobbik álláspontjairól. Nem ez az első nyílt támadás, melyet az elnökségből kitett Novák Elődhöz köthető Kuruc intézett a Jobbik ellen. Legutóbb néhány hónappal ezelőtt, egy igencsak dühös hangvételű, nyílt levelet kapott Vona Gábor a hírportáltól https://888.hu/article-vona-gabor-nyilt-levelet-kapott-a-kurucinfotol tekintettel a párt által diktált erőltetett, sikertelen néppártosodási stratégiára. A Kuruc akkor többek között azt írta: "egy másik Fideszre, KDNP-re nincs szüksége az országnak. Illetve, ahol ezek állnak, ott nincs hely a Jobbik számára. Az ő választóik nemigen fognak saját pártjaiknak hátat fordítani, csak azért, mert a Jobbik most feladta korábbi radikalizmusát." Az akkori botrányt nem is úszta meg Vona Gábor, ugyanis nemcsak a támogatottsága csökkent a pártnak, hanem több vidéki alapszervezet is feloszlatta magát arra hivatkozva, hogy már nem tudnak közösséget vállalni a budapesti pártvezetéssel. Azonban úgy tűnik, a Kuruc.info nem hagy alább a kritikával, ezúttal a párt reklámadóval kapcsolatos 180 fokos fordulatát kritizálta a portál. Ismeretes, hogy a Jobbik frakcióvezetője, Volner János a tegnapi nap folyamán kifejtette, pártja indokolatlannak tartja a reklámadót, amely leginkább azt az RTL Klubot sújtaná, melyet még néhány évvel ezelőtt be akart záratni Vona Gábor. Továbbá Volner szerint a reklámadó egy brutális támadás a sajtószabadság ellen. Csakhogy a Kuruc.info emlékezteti olvasóit, ezekkel a nyilatkozatokkal nemcsak a jobbikosokat köpik szembe Volnerék, hanem saját magukat is. Ugyanis kronológiai sorrendben felemlegetik, hogy miként is nyilatkoztak a köpönyegforgató jobbikos politikusok a reklámadóról a múltban. http://archive.is/nHHsq#selection-1999.0-2047.80 https://jobbik.hu/hireink/jobbik-mar-2010-ben-javasolta-reklamado-bevezeteset 2013. május 26.: "Az elmúlt években többször is javasolta a Jobbik a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetését, először 2010. október 25-én szavazta le azt az Országgyűlés. [...] A magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása. Hazánkból való kivonulásuk komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt." 2013. október 13.: "A reklámadót a jobbikos Iránytű Intézet reprezentatív felmérése szerint a választópolgárok döntő többsége támogatná: több mint kétszer annyian helyeslik, mint ahányan elutasítják, ami azért is figyelemre méltó, mert az adókat zsigerből ellenzik az emberek. Így a Jobbik kormány első intézkedései közt lesz a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetése." Érdemes megjegyezni, hogy a Kuruc.info hasábjaiban az a Novák Előd szokott publikálni, akit Vona Gábor kitessékelt a Jobbik elnökségéből. Novák legutóbb egy Facebook-bejegyzésben fakadt ki arról, hogy szerinte elképesztő történések mennek végbe a Jobbikban." Korábban a Jobbik javasolta a reklámadó bevezetését, ma már a "sajtószabadság elleni támadásnak" nevezik Volner János, az ellenzéki párt frakcióvezetője csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján úgy értékelt: akkora lett a "balhé" a CEU ügyében, hogy a kormány meghátrált a reklámadó tárgyalásától, így úgy tűnik, a "brutális emelés" nem fog bekövetkezni. Mint mondta, a kormánypárti és az egyre gyakrabban kormányzati hirdetéseket közlő MSZP-közeli sajtó kivételével minden erős médium félt az adónemtől. A jobbikos politikus szerint a kormány a reklámadót arra használná, hogy a nem kormányzati befolyás alatt álló, magánkézben lévő orgánumok tulajdonosait adópolitikai eszközökkel arra kényszerítsék, hogy megváljanak tulajdonuktól. Ez felfogható egy sajtószabadság elleni brutális támadásnak – tette hozzá. Volner János felidézte, hogy a 2014-ben bevezetett adónemet az Európai Bizottság megsemmisítette, és 20 milliárd forint visszafizetésére kötelezte a kormányt. Ez aránytalan teherrel sújtotta az RTL Klubot, az egyetlen vezető kereskedelmi televíziót, amelyet a kormánynak még nem sikerült megszereznie – fogalmazott. Kérdésre közölte: az érintettek egyébként is fizetnek közterheket, így pártja indokolatlannak tartja a reklámadót. Megkérdezték Simicska Lajos nagyvállalkozó és fiának közelmúltbeli nyilatkozatainak stílusáról is. Azt felelte, Orbán Viktornak magának kell tisztáznia "azzal a barátjával, akinek ő maga vágta el nagykéssel a torkát", ebben a Jobbiknak nincs teendője. Faggatták a Jobbik plakátkampányának költségeiről is. Kifejtette, hogy annak megvalósításához folyószámlahitelt vettek fel, a plakáthelyekről pedig piaci alapon állapodtak meg - adja hírül az MTI. Volner mondja sajtótájékoztatón: Volner János sajtótájékoztatója (2017.04.06.) Korábban ők javasolták - többször is 2013. május 26.: Az elmúlt években többször is javasolta a Jobbik a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetését, először 2010. október 25-én szavazta le azt az Országgyűlés. (...) A magyar nemzet kulturális szabadságharcának része a kereskedelmi médiumok, főként a két nagy tévétársaság megregulázása. Hazánkból való kivonulásuk komoly eredmény volna, egyben utat nyitna a színvonalas televíziós szórakoztatás, többek közt történelmi magyar játékfilmek, sorozatok gyártása előtt. (...) Az ellenzék balliberális szakadárjainak és maradványainak tiltakozása azt jelenti, hogy szerintük ismét inkább a tűrőképességük határán álló magyar embereken kéne folytatni a megszorításokat. A Jobbik viszont – korábbi javaslatához hűen – csak annyi könnyítést adna a főként a multicégeket sújtó reklámadó kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések mentesülnének az adó alól, például ha egy joghurtreklám szépnek és jónak állítja be a nagycsaládos életmódot. 2013. október 13.: A reklámadót az Iránytű Intézet reprezentatív felmérése szerint a választópolgárok döntő többsége támogatná: több mint kétszer annyian helyeslik, mint ahányan elutasítják, ami azért is figyelemre méltó, mert az adókat zsigerből ellenzik az emberek. Így a Jobbik-kormány első intézkedései közt lesz a főként a multicégeket sújtó reklámadó bevezetése. (Kuruc.info) Kapcsolódó: A héten előterjesztik a külföldről támogatott "civil" szervezetekről szóló javaslatot - a Jobbik már ezt sem támogatja https://kuruc.info/r/2/171385/ |
You received this email because you set up a subscription at Feedrabbit. This email was sent to you at partizaninfo@gmail.com. Unsubscribe or change your subscription. |